Afacerile străinilor prosperă în țara noastră. Un magazin Kaufland din România are vânzări duble față de același magazin din Cehia și Polonia

România a devenit a doua cea mai importantă piață din Europa Centrală și de Est pentru grupul german Kaufland după ce cifra de afaceri a depășit anul trecut în premieră Cehia. La vânzările per magazin și la profitabilitate însă, piața locală este însă lider detașat, scrie Zf.ro.
Fiecare magazin Kaufland din România a avut anul trecut vânzări medii de 19,3 milioane de euro, duble față de cele din Cehia și Polonia, arată o analiză făcută pe baza datelor Deilotte și pe baza informațiilor din piață.
Raportul Deloitte privind topul celor mai mari 500 de companii din Europa Centrală arată că în România, Cehia și Polonia businessul Kaufland a depășit două miliarde de euro, cu diferențe mici de la țară la țară. În ceea ce privește numărul de magazine de pe fiecare piață însă apar diferențe semnificative în contextul în care în Polonia sunt circa 220, în Cehia aproximativ 185, iar în România erau 107 la finalul lui 2015.
Lanțul german de hipermarketuri Kaufland este prezent la nivel mondial pe șapte piețe, respectiv Germania (piața-mamă), Polonia, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Croația și România. De departe cea mai importantă piață ca vânzări, cu circa 14 mld. euro pe an, este Germania, potrivit celor mai recente date ale ZF. Pe poziția următoare se află Polonia, care este astfel cea mai puternică piață din regiune pentru grup, urmată de România. Pe cele două le mai despart mai puțin de 100 de milioane de euro după ce businessul din România a crescut anul trecut cu aproape 15%, un avans aproape dublu față de alte piețe.
Creșterea a venit atât pe fondul expansiunii, cât și pe fondul creșterii consumului per ansamblu. Kaufland a deschis anul trecut în România cinci magazine, ajungând la finalul lui 2015 la 107 hipermarketuri.
Fiecare magazin Kaufland din România a avut anul trecut vânzări medii de 19,3 milioane de euro, duble față de cele din Cehia și Polonia, arată o analiză făcută pe baza datelor Deilotte și pe baza informațiilor din piață.
Raportul Deloitte privind topul celor mai mari 500 de companii din Europa Centrală arată că în România, Cehia și Polonia businessul Kaufland a depășit două miliarde de euro, cu diferențe mici de la țară la țară. În ceea ce privește numărul de magazine de pe fiecare piață însă apar diferențe semnificative în contextul în care în Polonia sunt circa 220, în Cehia aproximativ 185, iar în România erau 107 la finalul lui 2015.
Lanțul german de hipermarketuri Kaufland este prezent la nivel mondial pe șapte piețe, respectiv Germania (piața-mamă), Polonia, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Croația și România. De departe cea mai importantă piață ca vânzări, cu circa 14 mld. euro pe an, este Germania, potrivit celor mai recente date ale ZF. Pe poziția următoare se află Polonia, care este astfel cea mai puternică piață din regiune pentru grup, urmată de România. Pe cele două le mai despart mai puțin de 100 de milioane de euro după ce businessul din România a crescut anul trecut cu aproape 15%, un avans aproape dublu față de alte piețe.
Creșterea a venit atât pe fondul expansiunii, cât și pe fondul creșterii consumului per ansamblu. Kaufland a deschis anul trecut în România cinci magazine, ajungând la finalul lui 2015 la 107 hipermarketuri.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Nicușor Dan a semnat pentru defrișarea unui parc din inima Capitalei. Au fost răpuși de drujbe zeci de copaci

Teren intravilan de 3500 de metri aproape de malul lacului Buftea, în satul Mănăstirea, comuna Crevedia, la preț de apartament - Un loc ideal de mutat la casă pentru tine sau pentru mai mulți prieteni cât și o oportunitate de afaceri. VÂNZARE DIRECTĂ

Care sancțiuni? Rubla rusească a ajuns cea mai performantă monedă din lume, depășind dolarul, coroana suedeză, francul elvețian și aurul
Recomandările noastre
Secțiuni: Economie
Locații: România
Subiecte: Economia României
Organizații: Kaufland
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)