ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


România a devenit a doua cea mai importantă piață din Europa Centrală și de Est pentru grupul german Kaufland după ce cifra de afaceri a depășit anul trecut în premieră Cehia. La vânzările per magazin și la profitabilitate însă, piața locală este însă lider detașat, scrie Zf.ro.

Fiecare magazin Kaufland din România a avut anul trecut vânzări medii de 19,3 milioane de euro, duble față de cele din Cehia și Polonia, arată o analiză făcută pe baza datelor Deilotte și pe baza informațiilor din piață.

Raportul Deloitte privind topul celor mai mari 500 de companii din Europa Centrală arată că în România, Cehia și Polonia  businessul Kaufland a depășit două miliarde de euro, cu diferențe mici de la țară la țară. În ceea ce privește nu­mărul de magazine de pe fiecare piață însă apar diferențe semnificative în contextul în care în Polonia sunt circa 220, în Cehia aproximativ 185, iar în România erau 107 la finalul lui 2015.

Lanțul german de hipermarketuri Kauf­land este prezent la nivel mondial pe șapte piețe, respectiv Germania (piața-mamă), Po­lonia, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Croația și România. De departe cea mai importantă piață ca vânzări, cu circa 14 mld. euro pe an, este Germania, potrivit celor mai recente date ale ZF. Pe poziția următoare se află Po­lonia, care este astfel cea mai puternică piață din regiune pentru grup, urmată de România. Pe cele două le mai despart mai puțin de 100 de milioane de euro după ce businessul din România a crescut anul trecut cu aproape 15%, un avans aproape dublu față de alte piețe.

Creșterea a venit atât pe fondul expansiunii, cât și pe fondul creșterii consumului per ansamblu. Kaufland a deschis anul trecut în România cinci magazine, ajungând la finalul lui 2015 la 107 hipermarketuri.

Ce a găsit un român în PEPENELE pe care susține că l-a cumpărat din Kaufland: Mai are puțin și bubuie! E otravă, nenorocire! REACȚIA Kaufland