Autostrada Soarelui NU se va închide în sezonul estival. Când vor începe reparațiile
Autostrada Soarelui (A2) nu se va închide pentru reparații în plin sezon estival, iar lucrările vor începe din septembrie, a anunțat, luni, Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR), într-un comunicat publicat pe site-ul oficial.
CNADNR a anunțat, pe 23 martie, că alocă 46,5 milioane lei (10,4 milioane euro) pentru reabilitatea a 40 de kilometri din Autostrada Soarelui, care se va face în urma unei licitații, procedutra urmând să fie finalizată cel târziu peste patru luni, adică la finalul lunii iulie, când traficul este mult mai intens pe șoseaua rapidă către mare.
Compania explică faptul că doar a anunțat alocarea fondurilor și a subliniat că lucrările la tronsonul Drajna-Lehliu se vor face după organizarea unei proceduri de achiziție publică ce ar putea dura câteva luni de la lansare și până la semnarea contractului, și nu a afirmat cum că acest sector de 40 km va fi închis circulației în perioada 1 mai - 1 septembrie 2016.
Director general al CNADNR, Cătălin Homor, spune că este exclus ca traficul rutier să fie afectat în perioada estivală.
"Sunt indignat și consternat de ultimele informații eronate, chiar cu bună știință, vehiculate în spațiul public prin care, din nou, este denigrată activitatea Companiei chiar de către instituții ale statului. Am anuțat alocarea unor fonduri pentru reparațiile atât de necesare la A2, reparații anulate și anul trecut tot la presiunea organizațiilor din turism, și de asemenea am anunțat că aceste reparații vor fi executate în urma procedurii de achiziție publică”, a declarat directorul general al CNADNR, Cătălin Homor.
Acest proces nu poate fi cuprins într-un calendar foarte exact, ținând cont de momentul declanșării licitațiilor, de numărul de ofertanți, de numărul contestațiilor, mai spune șeful CNADNR.
”Demararea lucrărilor se va face cu siguranță, cel mai devreme, în luna septembrie. Împreună cu Poliția Rutieră vom adopta un program de restricții în funcție de lucrările programate, astfel încât în toamna să reabilităm autostrada A2 cu un minimum de disconfort”, a precizat Cătălin Homor.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
AuroraModels: Prima machetă a unei mașini românești - celebrul ARO 244D - la scara 1/18, produsă de o firmă românească
Academia Română: “România deține rezerve minerale și energetice considerabile. Este necesară reactivarea industriei extractive și de prelucrare”
Revoltător! Dezvăluirile unei investigații Greenpeace: Pădurile naturale din România ajung mobilă IKEA în 13 țări europene
In Memoriam Ilie Șerbănescu. La ce oră are loc înmormântarea regretatului analist economic. Emisiune realizată de Starea de Libertate: ”Mă tem pentru viitorul României!”– VIDEO
A fost lovit podul din Baltimore de o Lebădă Neagră?
Tragedia momentului în România! A murit reputatul analist economic Ilie Șerbănescu
Recomandările noastre
CNSAS a declanșat procedura de verificare a lui VASILE BĂNESCU. Purtătorul de cuvânt al Patriarhiei refuză să-și ofere datele instituției care cercetează trecutul său în raport cu Securitatea. DOCUMENT EXCLUSIV
17 milioane de morți ai vaccinului și o tută. ”Amanta lui Cîțu” contrazice un studiu de 180 de pagini efectuat în 17 țări de oameni de știință cu reputație internațională cât și pe Tucker Carlson. Factual, ONG-ul cu un capital de 2.500.000 lei
Secțiuni: Economie
Locații: România
Subiecte: Autostrăzi România
Organizații: CNADNR
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)