ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice donație este binevenită. Doamne, ajută!


Conform Master Planului pentru transport dat publicităţii de către Ministerul Transporturilor, 960 de kilometri de autostradă ar trebui inauguraţi în perioada 2015-2020.

România va adăuga circa 960 de kilometri de autostradă în următorii 5 ani, dacă este să dăm crezare Master Planului General pentru Transport publicat de către Ministerul Transporturilor. Acest document urmează să fie supus unui pact politic, însă ceea ce contează cu adevărat este acceptarea sa în forma finală de către Uniunea Europeană, cea care va asigura majoritatea finanţărilor din proiectele de infrastructură mari ale României.

În următorii 5 ani se vor construi conexiuni între principalele zone ale României

1. Autostrada Sibiu – Nădlac

Va fi gata integral în vara lui 2016.

Arad – Nădlac va fi gata în vara lui 2015.

Lugoj – Timişoara va fi gata cel mai devreme la finalul toamnei lui 2015, cel târziu în primăvara lui 2016

Sibiu – Lugoj va fi gata cel devreme la finalul verii lui 2016.

2. Autostrada Turda – Sebeş

Lucrările la autostrada Sebeş – Turda vor fi finalizate cel mai devreme la finalul lui 2016.

3. Suplacu de Barcău – Borş – Oradea

Lucrările se vor finaliza cel mai devreme la final de 2019.

4. Ploieşti – Comarnic – Braşov

Va fi gata cel devreme la final de 2020, iar conexiunile complete cu staţiunile de pe Valea Prahovei ar putea fi gata abia în 2023.

Lucrările vor începe cel mai devreme la final de 2016, în funcţie de punerea în aplicare a unui parteneriat public-privat.

5. Sibiu – Braşov

An începere lucrări cel devreme în 2018. An finalizare lucrări, cel mai devreme la final de 2020.

6. Autostrada Sibiu – Piteşti

Lucrările încep cel mai devreme la final de 2017 şi se finalizează în cel mai bun caz la final de 2020.

7. Autostrada Târgu Mureş – Câmpia Turzii

Lucrările se vor finaliza cel mai devreme la final de 2017.

8. Autostrada Târgu Neamţ – Iaşi – Ungheni

Lucrările încep cel devreme în 2017 şi se termină la finalul lui 2019.

9. Autostrada Craiova – Piteşti

Lucrările încep cel devreme în 2018 şi se termină cel devreme în 2020.

10. Autostrada Bacău – Paşcani

Lucrările încep cel mai devreme în 2018 şi se termină la final de 2020.

11. Centura Capitalei

Lucrările încep cel mai devreme în 2020 şi se termină în 2023.

Pentru că suntem cenzurați pe Facebook ne puteți găsi și pe Telegram și GoogleNews