Când vor fi gata tronsoanele de autostradă din cei 960 de km promişi până în 2020
Conform Master Planului pentru transport dat publicităţii de către Ministerul Transporturilor, 960 de kilometri de autostradă ar trebui inauguraţi în perioada 2015-2020.
România va adăuga circa 960 de kilometri de autostradă în următorii 5 ani, dacă este să dăm crezare Master Planului General pentru Transport publicat de către Ministerul Transporturilor. Acest document urmează să fie supus unui pact politic, însă ceea ce contează cu adevărat este acceptarea sa în forma finală de către Uniunea Europeană, cea care va asigura majoritatea finanţărilor din proiectele de infrastructură mari ale României.
În următorii 5 ani se vor construi conexiuni între principalele zone ale României
1. Autostrada Sibiu – Nădlac
Va fi gata integral în vara lui 2016.
Arad – Nădlac va fi gata în vara lui 2015.
Lugoj – Timişoara va fi gata cel mai devreme la finalul toamnei lui 2015, cel târziu în primăvara lui 2016
Sibiu – Lugoj va fi gata cel devreme la finalul verii lui 2016.
2. Autostrada Turda – Sebeş
Lucrările la autostrada Sebeş – Turda vor fi finalizate cel mai devreme la finalul lui 2016.
3. Suplacu de Barcău – Borş – Oradea
Lucrările se vor finaliza cel mai devreme la final de 2019.
4. Ploieşti – Comarnic – Braşov
Va fi gata cel devreme la final de 2020, iar conexiunile complete cu staţiunile de pe Valea Prahovei ar putea fi gata abia în 2023.
Lucrările vor începe cel mai devreme la final de 2016, în funcţie de punerea în aplicare a unui parteneriat public-privat.
5. Sibiu – Braşov
An începere lucrări cel devreme în 2018. An finalizare lucrări, cel mai devreme la final de 2020.
6. Autostrada Sibiu – Piteşti
Lucrările încep cel mai devreme la final de 2017 şi se finalizează în cel mai bun caz la final de 2020.
7. Autostrada Târgu Mureş – Câmpia Turzii
Lucrările se vor finaliza cel mai devreme la final de 2017.
8. Autostrada Târgu Neamţ – Iaşi – Ungheni
Lucrările încep cel devreme în 2017 şi se termină la finalul lui 2019.
9. Autostrada Craiova – Piteşti
Lucrările încep cel devreme în 2018 şi se termină cel devreme în 2020.
10. Autostrada Bacău – Paşcani
Lucrările încep cel mai devreme în 2018 şi se termină la final de 2020.
11. Centura Capitalei
Lucrările încep cel mai devreme în 2020 şi se termină în 2023.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
AuroraModels: Prima machetă a unei mașini românești - celebrul ARO 244D - la scara 1/18, produsă de o firmă românească
Producătorii români sunt discriminați în țara lor! Consiliul Concurenței, aliatul corporațiilor străine – Lidl, Penny, Auchan, Metro, Carrefour, Mega Image, Profi
A fost lovit podul din Baltimore de o Lebădă Neagră?
Academia Română: “România deține rezerve minerale și energetice considerabile. Este necesară reactivarea industriei extractive și de prelucrare”
MAREA CONFISCARE - un nou documentar video excepțional
Revoltător! Dezvăluirile unei investigații Greenpeace: Pădurile naturale din România ajung mobilă IKEA în 13 țări europene
Recomandările noastre
Noua Utopie climatică: Se pregătește scoaterea la mezat a Planetei – munți, păduri, câmpii, ape...
Orwell a prezis Războiul Permanent de astăzi
CNSAS a declanșat procedura de verificare a lui VASILE BĂNESCU. Purtătorul de cuvânt al Patriarhiei refuză să-și ofere datele instituției care cercetează trecutul său în raport cu Securitatea. DOCUMENT EXCLUSIV
17 milioane de morți ai vaccinului și o tută. ”Amanta lui Cîțu” contrazice un studiu de 180 de pagini efectuat în 17 țări de oameni de știință cu reputație internațională cât și pe Tucker Carlson. Factual, ONG-ul cu un capital de 2.500.000 lei
Secțiuni: Economie
Locații: România
Subiecte: Autostrăzi România
Organizații: Ministerul Transporturilor
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)