ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Lanțul de restaurante din Statele Unite a închis 909 unități în 2017, pe teritoriul Statelor Unite, aproape de trei ori mai multe decât în anul precedent.

Subway are 25.835 de locații deschise, potrivit unui reprezentant, în comparație cu 26.744 de locații deschise în 2016. Aceste date se referă doar la locațiile din Statele Unite, scriu cei de la Ziarul Financiar.

Business Insider a discutat cu trei francizați din diferite regiuni ale Americii în legătură cu starea în care se află lanțul de restaurante. Majoritatea dintre ei spun că sunt pregătiți pentru mai multe vești proaste și fac diferite speculații cu privire la viitorul locațiilor lor.

Pe baza unor conversații și ale unor statistici de vânzare la nivel național, unul dintre francizați a estimat că o treime din locațiile Subway nu sunt profitabile.

Un alt antreprenor susține că în cadrul unei discuții cu un agent de dezvoltare Subway – francizor responsabil cu dezvoltarea unei regiuni – acesta i-a dat de înțeles că majoritatea francizorilor speculează închiderea unui număr și mai mare de magazine în perioada următoare.

Săptămâna trecuta, New York Post scria că aproape 400 de francizați protestează împotriva planului lanțului de restaurante de a aduce înapoi în meniul produsul clasic de 5$. La două zile distanță, directorul de marketing al Subway, Karlin Linhardt, a demisionat din cadrul companiei.

Traficul în restaurantele Subway a scăzut cu 25% în ultimii cinci ani, potrivit the Post.

Compania a transmis că „realiniază piețele pentru a se asigura că magazinele Subway se află în locațiile potrivite”. De asemenea, a susținut că remodelează restaurantele, introduce noi produseși noi „operațiuni de rafinare”.

„Brandul este obosit”, spune Joel Libava, un consultant de francize. „Chiar și angajații arată obosiți”.

Experții și specialiștii spun că Subway s-a luptat să rămână în competiție cu piața în ultimii ani.

Subway se promova în trecut ca o alternativă mai sănătoasă a lanțurilor de tipul McDonald s. Cu toate acestea, francizații spun acum că lanțul rămâne în urmă.

„Cu ani în urmă, comandam zilnic produse proaspete de la producători locali”, spune un francizat pentru Business Insider. „Ne-au forțat să nu mai facem asta”.