ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!



ING Bank România întâmpină din nou probleme. Mai mulți clienți ai băncii au semnalat din nou, luni, că nu pot accesa unele servicii, după o situație similară înregistrată vineri, însă reprezentanții sucursalei românești a grupului olandez susțin că este vorba doar despre incidente izolate.

”Sunt incidente izolate. (...) Asta înseamnă că din când în când, clienții nu pot face plățile ”, a declarat pentru news.ro, purtătorul de cuvânt al băncii, Iosefina Frolu.
 
Vineri, clienții băncii s-au confruntat cu incidente similare. Clienți au raportat aceeași surpriză neplăcută cu care s-au confruntat și sâmbătă: servere nefuncționale. Mai mult, aceștia atrag atenția că sumele aferente unor plăți făcute la sfârșitul lunii august la POS-urile Băncii Transilvania au fost retrase din cont de două ori.
 
În urmă cu trei săptămâni, din cauza unor probleme tehnice neprevăzute, atât rețeaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING, cât și serviciul Home’Bank au fost indisponibile pentru ore bune.
 
La acel moment, ING Bank a precizat că rețeaua de bancomate, sistemele de acceptare a cardurilor ING și serviciul Home’Bank au devenit indisponibile pentru mai bine de 10 ore din cauza unui test al sistemului de stingere a incendiilor. Banca anunța că va returna comisioanele clienților care au retras bani de la bancomatele altor bănci și ar putea acoperi și alte costuri ale clienților.