Cum poți ajunge cu mașina de la București la Brașov în numai două ore? Răspuns: pe calea ferată!

Ministerul Transporturilor ar putea experimenta transportul autoturismelor pe calea ferată, pe ruta București-Brașov, pentru evitarea traficului infernal de la Drumul Național 1.
„După cum cunoașteți, la nivel european se pune accent pe transportul multimodal, acesta fiind văzut ca o soluție sustenabilă, prietenoasă cu mediul și eficientă din punct de vedere al resurselor. În acest context Ministerul Transporturilor sprijină dezvoltarea transportului multimodal în România, inclusiv prin dezvoltarea serviciilor de tip RO – LA (Rollende Landstrassen/șosea rulantă). În ceea ce privește proiectul de logistică feroviară prin care autoturismele să tranziteze mai rapid și mai economic lanțul Carpatic, se află în analiză la nivelul Ministerului Transporturilor, inclusiv rute, perioadă de implementare și costuri", au precizat oficialii Ministerul Transporturilor, pentru Capital.
Pe forumurile de specialitate circulă de mai multe luni fotografii cu astfel de vagoane-platforme, care ar fi fost construite la Atelierele CFR Grivița.
Potrivit datelor tehnice de pe forumul lokomotiv.ro, un astfel de vagon are o capacitate de nouă mașini, o lungime a vagonului peste tampoane de 26,4 metri și un ecartament de 1,435 metri, cu o viteză maximă de circulație de 160 de kilometri pe oră. Greutatea maximă a unui autoturism trebuie să fie de 2,5 tone.
„După cum cunoașteți, la nivel european se pune accent pe transportul multimodal, acesta fiind văzut ca o soluție sustenabilă, prietenoasă cu mediul și eficientă din punct de vedere al resurselor. În acest context Ministerul Transporturilor sprijină dezvoltarea transportului multimodal în România, inclusiv prin dezvoltarea serviciilor de tip RO – LA (Rollende Landstrassen/șosea rulantă). În ceea ce privește proiectul de logistică feroviară prin care autoturismele să tranziteze mai rapid și mai economic lanțul Carpatic, se află în analiză la nivelul Ministerului Transporturilor, inclusiv rute, perioadă de implementare și costuri", au precizat oficialii Ministerul Transporturilor, pentru Capital.
Pe forumurile de specialitate circulă de mai multe luni fotografii cu astfel de vagoane-platforme, care ar fi fost construite la Atelierele CFR Grivița.
Potrivit datelor tehnice de pe forumul lokomotiv.ro, un astfel de vagon are o capacitate de nouă mașini, o lungime a vagonului peste tampoane de 26,4 metri și un ecartament de 1,435 metri, cu o viteză maximă de circulație de 160 de kilometri pe oră. Greutatea maximă a unui autoturism trebuie să fie de 2,5 tone.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Nicușor Dan a semnat pentru defrișarea unui parc din inima Capitalei. Au fost răpuși de drujbe zeci de copaci

Teren intravilan de 3500 de metri aproape de malul lacului Buftea, în satul Mănăstirea, comuna Crevedia, la preț de apartament - Un loc ideal de mutat la casă pentru tine sau pentru mai mulți prieteni cât și o oportunitate de afaceri. VÂNZARE DIRECTĂ

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)