Compania Kandia Dulce a decis ca în cinstea Anului Centenar, ciocolata „Rom” să renunțe la numele de pe ambalaj, devenind astfel singurul produs care are doar culorile tricolorului inscripționate pe înveliș, se arată într-un comunicat  de presă trimis pe adresa redacției ActiveNews.

„Centenarul este, fără îndoială, unul dintre cele mai importante momente istorice, astfel că mai mult ca oricând, acțiunile și comunicarea trebuie să fie despre români și România. Tocmai de aceea, în calitate de cel mai dulce simbol al României, ROM păstrează pe ambalaj doar cele 3 culori, care îmbină povestea unui popor în cea mai frumoasă și simplă declarație de mândrie națională și patriotism”, a declarat Diana Bârlan, Group Brand Manager, Kandia Dulce, conform sursei citate.

ImunoMedica


În comunicat se precizează că ROM își propune să ducă steagul României în toată țara și îi îndeamnă pe români să îl poarte cu mândrie în locurile și momentele semnificative pentru ei. Tricolorul devine astfel mai prezent în istorie ca oricând și se transformă din simbol în manifest, arborarea sa nemaifiind limitată la ziua de 01 decembrie.

„Noul ambalaj ROM se află deja pe piață și va fi comercializat în această formă până la finalul anului.
Din 1964 până astăzi, ROM a devenit o părticică din istoria românilor. A crescut alături de fiecare nouă generație, iar atunci când influențele străine au devenit irezistibile, și-a păstrat autenticitatea, provocându-i pe români să fie mândri de identitatea lor. ROM i-a unit pe români campanie cu campanie și le-a arătat cum, cu un strop de ironie și mult haz, putem lupta pentru valorile autentice românești care ne definesc.

Campaniile ROM au construit din micul baton o voce relevantă a noii generații, iar eforturile au fost apreciate și răsplătite cu o multitudine de premii locale și internaționale”, se arată în încheierea mesajului.