Săptămâna trecută a avut loc la Berlin cel mai mare târg de turism din lume, la care au participat 10.000 de companii din domeniu, o oportunitate de care România nu a profitat, ba din contră.

Țara noastră s-a prezentat cu un simplu stand, prea mic pentru activitățile plănuite, fotografii prost făcute cu locuri faimoase, un cuvânt greșit în limba germană și imagini cu texte în limba română.

Laboratorul ImunoMedica


Potrivit romania-insider.com, țara noastră a decis să se promoveze cu un grup de dansatori de muzică populară, muzică tradițională ori activități precum pictatul ouălor.

Momentul muzical a atras atenția, însă locul era prea mic pentru dansatori.

Lipsa de organizare și absența unui oficial român în domeniu au fost alte aspecte negative, mai ales că țara noastră a închis mai multe birouri de promovare din alte țări, inclusiv cel din Berlin.

fotografiile alese să atragă turiști nu păreau au fi făcute în mod profesionist. Ba mai mult, într-o fotografie apărea și un element neplăcut și nedorit: un bărbat pe jumătate dezbrăcat care părea că suferă de o mahmureală, undeva la munte. 

Cei prezenți au încercat să ascundă această imagine cu o boxă.