ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Managerul magazinului Kaufland din Odorheiu Secuiesc consideră că a cere la angajare cunoașterea limbii române ca o condiție ar fi discriminare.

Comisarii de la Protecția Consumatorului, care au fost să efectueze un control la magazinul Kaufland din Odorheiu Secuiesc l-au întrebat pe manager cum poate fi angajat un om care nu știe limba română, iar acesta a spus că a cere la angajare cunoașterea limbii române ca o condiție ar fi discriminare.

„Cum puteți angaja pe cineva pe vânzări care nu știe limba română?”. „El a răspuns atunci că nu poate cere cunoașterea limbii române ca o condiție pentru angajare, deoarece ar fi discriminare…”, a fost dialogul dintre cei de la Protecția Consumatorului și managerul magazinul, conform newsbv.ro.

„Vânzătoarea care lucra la momentul controlului nu știa limba română. Nu este aceeași vânzătoare cu cea care apare în filmarea de pe YouTube. Această angajată chiar nu știa limba română. Dacă cea din filmare poate că simula, nu am de unde să știu, aceasta chiar nu știa. Asta mi-au spus inspectorii. Și când a venit directorul magazinului se putea vedea că ea chiar nu știe limba română”, a spus, pentru sursa citată, Sortin Susanu, comisarul șef regional al ANPC Brașov.