ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Spotul de promovare în limba rusă a stațiunii Mamaia a fost prezentat luni în premieră pentru operatorii români, după ce săptămâna trecută a fost lansat la Moscova, în cadrul proiectului-pilot "Descoperă România".

"Spotul oficial a fost bine primit de agențiile cu care ne-am întâlnit la Moscova. Am dorit să mergem către ei cu acest spot pentru că ni s-a reproșat că nu există materiale de promovare a destinațiilor turistice românești în limba rusă. Spotul a fost realizat numai din taxa de promovare a stațiunii. Din aceeași bani am făcut și broșurile de prezentare cu care am mers la discuțiile cu turoperatorii din Federația Rusă. Din păcate, Mamaia nu avea broșuri de prezentare", a precizat, pentru Agerpres, Corina Martin, președintele Federației Asociațiilor de Promovare Turistică din România (FAPT).

Versiunea în limba rusă a spotului de promovare a stațiunii Mamaia urmează celor din limba italiană, ebraică, poloneză.

"Din păcate, agenții de turiști ruși știu foarte bine toate hotelurile din Antalya, dar nu le cunosc deloc pe cele din România. Avem primele trei hoteluri din Mamaia și patru hoteluri din Delta Dunării interesate să intre în programul Litoralul pentru ruși. Suntem în discuții cu mai mulți hotelieri care au intenția să intre în program. Datorită faptului că ANAT-ul este colaboratorul nostru în toate acțiunile de promovare ale FAPT, purtăm discuții cu agenții români de turism pentru organizarea unor programe speciale pentru turiștii ruși".

Asociația Litoral — Delta Dunării (ALDD) a oferit infotripuri gratuite agenților de turism din Federația Rusă, care vor veni să vadă cum se prezintă în realitate litoralul românesc și Delta Dunării. La această inițiativă vor să se alăture și reprezentanții Asociației de promovare Oradea, care doresc să se prezinte și cu broșuri în limba rusă.

"La discuțiile pe care FAPT și ALDD le-au avut la Moscova cu agenții de turism s-a discutat foarte concret. Noi întrebam câți turiști au fost trimiși în România, dar șocant a fost când unul dintre agenții care vinde pachete VIP, numai pentru rușii foarte bogați, ne-a spus că în 2015 au trimis numai doi ruși. Asta pentru că nu am avut oferte din România, nu am avut site-ul ANT în limba rusă, nu am avut materiale de promovare. După ce le-am prezentat ce înseamnă litoralul, castelele din România, Bucureștiul, au fost foarte deschiși să includă în oferta lor Mamaia pentru rușii din categoria VIP, precum și week-enduri de 5 stele în București, Sinaia cu Castelul Peleș", precizează Corina Martin.