Stațiunea Mamaia, promovată în premieră în România printr-un spot în limba rusă
Spotul de promovare în limba rusă a stațiunii Mamaia a fost prezentat luni în premieră pentru operatorii români, după ce săptămâna trecută a fost lansat la Moscova, în cadrul proiectului-pilot "Descoperă România".
"Spotul oficial a fost bine primit de agențiile cu care ne-am întâlnit la Moscova. Am dorit să mergem către ei cu acest spot pentru că ni s-a reproșat că nu există materiale de promovare a destinațiilor turistice românești în limba rusă. Spotul a fost realizat numai din taxa de promovare a stațiunii. Din aceeași bani am făcut și broșurile de prezentare cu care am mers la discuțiile cu turoperatorii din Federația Rusă. Din păcate, Mamaia nu avea broșuri de prezentare", a precizat, pentru Agerpres, Corina Martin, președintele Federației Asociațiilor de Promovare Turistică din România (FAPT).
Versiunea în limba rusă a spotului de promovare a stațiunii Mamaia urmează celor din limba italiană, ebraică, poloneză.
"Din păcate, agenții de turiști ruși știu foarte bine toate hotelurile din Antalya, dar nu le cunosc deloc pe cele din România. Avem primele trei hoteluri din Mamaia și patru hoteluri din Delta Dunării interesate să intre în programul Litoralul pentru ruși. Suntem în discuții cu mai mulți hotelieri care au intenția să intre în program. Datorită faptului că ANAT-ul este colaboratorul nostru în toate acțiunile de promovare ale FAPT, purtăm discuții cu agenții români de turism pentru organizarea unor programe speciale pentru turiștii ruși".
Asociația Litoral — Delta Dunării (ALDD) a oferit infotripuri gratuite agenților de turism din Federația Rusă, care vor veni să vadă cum se prezintă în realitate litoralul românesc și Delta Dunării. La această inițiativă vor să se alăture și reprezentanții Asociației de promovare Oradea, care doresc să se prezinte și cu broșuri în limba rusă.
"La discuțiile pe care FAPT și ALDD le-au avut la Moscova cu agenții de turism s-a discutat foarte concret. Noi întrebam câți turiști au fost trimiși în România, dar șocant a fost când unul dintre agenții care vinde pachete VIP, numai pentru rușii foarte bogați, ne-a spus că în 2015 au trimis numai doi ruși. Asta pentru că nu am avut oferte din România, nu am avut site-ul ANT în limba rusă, nu am avut materiale de promovare. După ce le-am prezentat ce înseamnă litoralul, castelele din România, Bucureștiul, au fost foarte deschiși să includă în oferta lor Mamaia pentru rușii din categoria VIP, precum și week-enduri de 5 stele în București, Sinaia cu Castelul Peleș", precizează Corina Martin.
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)