ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Pentru că prețul călătoriilor cu mijloacele RATB nu a mai fost majorat de ani buni, acesta ar putea crește în perioada următoare.
 
Bucureștenii care circulă cu mijloacele de transport în comun ar putea plăti 2,1 lei pentru o călătorie cu RATB, potrivit experților AMRSP. 

Etapele principale care pun  în pericol transformarea regiei și reorganizarea sa în societate sunt: inexistența contractului de delegare a gestiunii serviciului, care reglementează din punct de vedere juridic foarte clar obligațiile care revin, pe de o parte, proprietarului serviciului, în speță CGMB, pe de altă parte, operatorilor RATB; modul de colaborare dintre cele două entități, de acordare a subvențiilor, de decontare a cheltuielilor și, în general, toate obligațiile care revin celor două părți, a precizat Ioan Radu, expert în cadrul AMRSP, potrivit b1.ro.

„Cea de-a doua problemă care, după părerea mea, pune în real pericol transformarea regiei în societate este lipsa, cel puțin în acest moment, a unei evaluări a patrimoniului public și privat care a fost dat de CGMB în administrare regiei pentru prestarea serviciului public de transport local”, a precizat Ioan Radu.