VEȘTI proaste de la RATB: La cât ar putea ajunge PREȚUL unei CĂLĂTORII
Pentru că prețul călătoriilor cu mijloacele RATB nu a mai fost majorat de ani buni, acesta ar putea crește în perioada următoare.
Bucureștenii care circulă cu mijloacele de transport în comun ar putea plăti 2,1 lei pentru o călătorie cu RATB, potrivit experților AMRSP.
Etapele principale care pun în pericol transformarea regiei și reorganizarea sa în societate sunt: inexistența contractului de delegare a gestiunii serviciului, care reglementează din punct de vedere juridic foarte clar obligațiile care revin, pe de o parte, proprietarului serviciului, în speță CGMB, pe de altă parte, operatorilor RATB; modul de colaborare dintre cele două entități, de acordare a subvențiilor, de decontare a cheltuielilor și, în general, toate obligațiile care revin celor două părți, a precizat Ioan Radu, expert în cadrul AMRSP, potrivit b1.ro.
„Cea de-a doua problemă care, după părerea mea, pune în real pericol transformarea regiei în societate este lipsa, cel puțin în acest moment, a unei evaluări a patrimoniului public și privat care a fost dat de CGMB în administrare regiei pentru prestarea serviciului public de transport local”, a precizat Ioan Radu.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Guvernul României a „negociat” cu Qatarul cedarea a 51% din acționariatul companiei de stat Tarom și ia în calcul măsuri similare și pentru portul Constanța
Claudia Marcu: Energia verde a leșinat
Producătorii români sunt discriminați în țara lor! Consiliul Concurenței, aliatul corporațiilor străine – Lidl, Penny, Auchan, Metro, Carrefour, Mega Image, Profi
Recomandările noastre
Secțiuni: Economie
Locații: București
Subiecte: Majorare preţuri
Organizații: Societatea de Transport București (STB)
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)