VW a raportat scăderea vânzărilor în februarie cu aproape 5%

Vânzările pe plan global ale brandului Volkswagen au scăzut în februarie cu 4,7%, la 394.000 vehicule, pe fondul declinului cererii în SUA, America de Sud și regiunea Asia Pacific, transmit EFE și Reuters, conform Agerpres.
Cererea în China, cea mai mare piață a lumii, a scăzut cu 3% luna trecută, în timp ce în SUA declinul a fost de 13,2%, a anunțat vineri grupul german.
Vânzările în Europa au crescut în februarie cu 3,7%, la 126.400 unități. În ciuda situației dificile de pe piața auto din Rusia, livrările brandului VW în Europa Centrală și de Est au urcat cu 3% luna trecută, la 15.900 de vehicule.
"A doua lună a anului reflectă din nou tendințele mixte de pe piețe și regiuni. Clienții ne-au rămas loiali în această perioadă dificilă pentru companie. De exemplu, în Europa, 15.000 de clienți au ales noul model Tiguan, de când am lansat comenzile, în urmă cu șapte săptămâni", a apreciat Jurgen Stackmann, responsabilul pentru vânzări al brandului Volkswagen.
În primele două luni din acest an, brandul Volkswagen a vândut 915.800 vehicule, în scădere cu 0,5% față de perioada ianuarie — februarie 2015. Livrările în China au urcat cu 8,1%, la 477.400 de unități, în timp ce în SUA s-a înregistrat un declin de 13,8%, la 42.400 unități. În primele două luni din acest an, vânzările brandului VW în Europa Centrală și de Est au scăzut cu 1,7%, la 30.800 de vehicule.
Grupul Volkswagen este implicat într-un scandal de amploare, după ce a recunoscut că a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial (dintre care 2,8 milioane în Germania) cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel. La rândul său, Audi a recunoscut că, în cazul său, 2,1 milioane de mașini pe plan global au fost echipate cu acel software care permitea vehiculelor să îndeplinească standardele referitoare la poluare în timpul testelor, dar nu și în timpul operațiunilor normale.
Cererea în China, cea mai mare piață a lumii, a scăzut cu 3% luna trecută, în timp ce în SUA declinul a fost de 13,2%, a anunțat vineri grupul german.
Vânzările în Europa au crescut în februarie cu 3,7%, la 126.400 unități. În ciuda situației dificile de pe piața auto din Rusia, livrările brandului VW în Europa Centrală și de Est au urcat cu 3% luna trecută, la 15.900 de vehicule.
"A doua lună a anului reflectă din nou tendințele mixte de pe piețe și regiuni. Clienții ne-au rămas loiali în această perioadă dificilă pentru companie. De exemplu, în Europa, 15.000 de clienți au ales noul model Tiguan, de când am lansat comenzile, în urmă cu șapte săptămâni", a apreciat Jurgen Stackmann, responsabilul pentru vânzări al brandului Volkswagen.
În primele două luni din acest an, brandul Volkswagen a vândut 915.800 vehicule, în scădere cu 0,5% față de perioada ianuarie — februarie 2015. Livrările în China au urcat cu 8,1%, la 477.400 de unități, în timp ce în SUA s-a înregistrat un declin de 13,8%, la 42.400 unități. În primele două luni din acest an, vânzările brandului VW în Europa Centrală și de Est au scăzut cu 1,7%, la 30.800 de vehicule.
Grupul Volkswagen este implicat într-un scandal de amploare, după ce a recunoscut că a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial (dintre care 2,8 milioane în Germania) cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel. La rândul său, Audi a recunoscut că, în cazul său, 2,1 milioane de mașini pe plan global au fost echipate cu acel software care permitea vehiculelor să îndeplinească standardele referitoare la poluare în timpul testelor, dar nu și în timpul operațiunilor normale.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Nicușor Dan a semnat pentru defrișarea unui parc din inima Capitalei. Au fost răpuși de drujbe zeci de copaci

Teren intravilan de 3500 de metri aproape de malul lacului Buftea, în satul Mănăstirea, comuna Crevedia, la preț de apartament - Un loc ideal de mutat la casă pentru tine sau pentru mai mulți prieteni cât și o oportunitate de afaceri. VÂNZARE DIRECTĂ

Care sancțiuni? Rubla rusească a ajuns cea mai performantă monedă din lume, depășind dolarul, coroana suedeză, francul elvețian și aurul
Recomandările noastre

22 aprilie 1990, startul Pieței Universității. În urmă cu 35 de ani începea cea mai amplă manifestație anticomunistă din Europa Centrală și de Est. VIDEO și GALERIE FOTO

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)