„Faceți copii!”, mesajul pro viață care ofensează corectitudinea politică. Un cunoscut brand pentru copii, acuzat de HOMOFOBIE și FASCISM pentru că a încurajat natalitatea

Un cunoscut brand de jucării și produse de îngrijire a copiilor a lansat o reclamă în care italienii, rămași acasă după ce naționala a ratat calificarea la Cupa Mondială din Rusia, sunt invitați să facă copii.
Italienii de la Chicco au lansat spotul publicitar, un apel video pro viață și pro natalitate, declanșând deranj mare printre adepții corectitudinii politice.
Ideea a pornit tocmai de la eșecul Italiei, care nu a participat, pentru prima dată în ultimii 60 de ani, la Cupa Mondială. Iar mesajul campaniei, destinată părinților, a fost acesta: dacă tot nu am ajuns în Rusia, haideți să stăm acasă, să producem un baby boom.
Acest „imn închinat vieții”, cum l-au definit unii jurnaliști din presa catolică, nu face altceva decât să îndemne un popor care riscă să dispară din cauza ratei scăzute a natalității să facă copii. „Mii, milioane, trilioane de copii. Avem nevoie de copii!”, așa cum spune entuziasmată vocea de pe fundalul videoclipului. „Copii care ne vor ajuta să creștem și să ducem Italia acolo unde merită să fie”. „Să facem asta pentru Italia”.
Apelul „Faceți copii!” este însoțit de imagini în care apar diverse cupluri care se avântă în săruturi pătimașe, gata să facă dragoste cu pasiune.
Au apărut însă imediat voci deranjate de toate aceste imagini pe care par să le considere o adevărată nelegiuire pentru societatea de astăzi. Prea multe burtici de mămici, prea multe săruturi, prea mulți copii... prea scandalos! Prea fără mesaje LGBT.
S-a mers până acolo încât spotul publicitar a fost acuzat de „homofobie”, pur și simplu pentru că printre scenele cuplurilor care apar în clip sunt doar cupluri heterosexuale. Alții s-au simțit ofensați și pentru că nu apare nimic despre mamele-surogat.
Controversele și mai aprinse au fost alimentate de acuzațiile conform cărora campania celor de la Chicco este una „fascistă”. De ce? Pentru că în mesajul „Faceți copii!” se încearcă stimularea mândriei patriotice prin legătura care se face între creșterea natalității și Cupa Mondială. Dar și pentru că în textul videoclipului se spune că familiile trebuie să aibă copii pentru binele Italiei.
Într-un editorial publicat de site-ul famigliacristiana.it, jurnalistul Francesco Belletti găsește explicația atacurilor lansate la adresa clipului publicitar:
„(...)Revenind la publicitatea celor de la Chicco, clipul a deranjat prea multe persoane pentru că mesajul său a fost unul care nu s-a pliat pe corectitutindea politică. În ceea ce mă privește, singurul comentariu pe care l-aș face este că acum înțeleg de ce e dificil să promovezi politici de sprijinire a ratei natalității în țara noastră, în ciuda datelor cu adevărat copleșitoare privind prăbușirea demografică și riscul „colapsului social” pentru o Țară a Bătrânilor. În gândirea prea multor oameni, punerea copiilor pe agenda politică este practic imposibilă pentru că acestea sunt valori de dreapta. Și totuși, tocmai, „proletariatul" era acela care pretindea că a are ca unică avere copiii”.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

PANICĂ în Spania, Portugalia și Franța după ce țările UE au fost afectate de o pană masivă de curent electric. ACTUALIZARE: Motivul ”științific” este enunțat ca fiind un ”fenomen atmosferic rar”. Peninsula Iberică PARALIZATĂ - Noaptea aduce HAOSUL

Teoria conspirației se confirmă. Numărul de decese atribuit vaccinurilor anticovid a fost mușamalizat - STUDIU

Cum explică profesorul Silviu Gurlui cauzele blackout-ului din Spania

Premierul Spaniei vine cu noi dezvăluiri despre pana masivă de curent care a lovit Peninsula Iberică: 15 gigawați de energie au dispărut inexplicabil

Adrian Onciu: Dansul păcii cu gust de capitulare. A sosit momentul ca Zelensky să-și facă bagajele și să-și ia concediu fără plată, pe termen nelimitat

Cum arată misteriosul tablou oferit de Putin lui Trump - FOTO
Recomandările noastre

22 aprilie 1990, startul Pieței Universității. În urmă cu 35 de ani începea cea mai amplă manifestație anticomunistă din Europa Centrală și de Est. VIDEO și GALERIE FOTO

Alex Jones și Tucker Carlson despre Lupta pentru Adevăr: Globalism, Trump, Israel, Planuri Secrete pentru Al Treilea Război Mondial, WEF, CIA, 9/11 - O EMISIUNE-BOMBĂ tradusă în română - VIDEO
Secțiuni: Externe
Locații: Italia
Subiecte: Corectitudine politică Cupa Mondială de Fotbal Familia naturală Fascism Homofobie Homosexualitate Natalitate Pro viață
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (1)