ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Comisia pentru Energie și Comerț din Congresul SUA a publicat recent un raport privind un contract federal în valoare de aproximativ un miliard de dolari, acordat de Departamentul de Sănătate și Servicii Umane (HHS), sub Administrația Biden/Harris, companiei „Beltway Bandit” Fors Marsh Group (FMG), raport semnalat de Dr. Robert Malone

„Beltway Bandit” se referă la o companie de consultanță și cercetare care lucrează în principal pentru departamente sau agenții guvernamentale din SUA, fiind specializată în apărare, tehnologie sau alte domenii. Pentru cei familiarizați cu termenul „parteneriate public-private” sau PPP, acest tip de relație de afaceri se află în centrul modelului de afaceri Fors Marsh.

Raportul documentează faptul că Fors Marsh Group a fost plătită de HHS cu 911 de milioane de dolari, din banii contribuabililor americani, pentru a desfășura o campanie masivă de război psihologic îndreptat împotriva cetățenilor americani, folosind o cantitate uriașă de dezinformare dovedită, dezinformarea fiind răspândirea de informații false în scopuri politice. Alejandro Mayorkas, secretar pentru Securitate Internă al SUA, a definit răspândirea de dezinformări în timpul crizei Covid drept „terorism intern”. 

Potrivit New York Post

Departamentul de Sănătate și Servicii Umane (HHS) a cheltuit 911 milioane de dolari din banii contribuabililor pentru o campanie masivă de promovare a vaccinării COVID-19, prin care s-a mințit cu privire la purtarea măștilor, vaccinuri și rapeluri și „s-a supraestimat în mod constant” riscul apariției virusului la copii, potrivit unui raport șocant al comisiei Camerei.

Grupul Energy and Commerce, condus de GOP, a publicat miercuri un document devastator, de 113 pagini, despre cele mai grave greșeli, fraude și mușamalizări în sănătatea publică, comise HHS și subagenția sa, Centrul pentru Controlul și Prevenirea Bolilor (CDC), în timpul pandemiei Covid-19.

„Îndrumările CDC, pe care s-a bazat Campania, au depășit termenii prevăzuți în autorizația de utilizare de urgență (EUA) a FDA, afirmând, fără a oferi dovezi, că vaccinurile Covid au fost «foarte eficiente» împotriva transmiterii”, se arată în raport. „Acest lucru a avut în cele din urmă un impact negativ asupra încrederii în vaccinare și asupra credibilității CDC atunci când afirmațiile s-au dovedit neadevărate.”

De asemenea, se afirmă că CDC „a răspândit mesaje inconsecvente și eronate despre «eficacitatea» măștilor”, „a supraestimat în mod constant riscul de COVID-19 la copii” și „continuă să recomande vaccinurile COVID-19 pentru toți americanii cu vârste de la șase luni în sus.”

 NY Post:

Între august 2020 și iunie 2023, HHS a plătit 911.174.285 dolari firmei de cercetare și strategie privind schimbarea comportamentelor Fors Marsh pentru campania de publicitate multimedia.

Înseamnă de 20 de ori mai mult decât cei 45 de milioane de dolari cheltuiți în 2012 de National Institutes of Health pentru o campanie publicitară pentru a-și promova Institutul Național pentru cercetarea în domeniul Cancerului și o sumă de aproximativ 40 de ori mai mare decât întregul buget pentru comunicații din același an pentru Food and Drug Administration (FDA).
(...)
Administrația Harris și președintele Biden au continuat să răspândească informații neîntemeiate despre „acoperirea vaccinală, purtarea măștilor, distanțarea socială și gradul primirii rapelurilor [în rândul populației]”, multe dintre acestea bazate pe îndrumările CDC.

Pe măsură ce grupul Comisiei pentru Energie și Comerț a continuat să investigheze cu privire la campanie, CDC a început să „editeze și să ștergă” multe dintre anunțurile video de pe canalul său de YouTube, se menționează în raport.

Niciunul nu rămâne disponibil publicului – iar majoritatea acestora au folosit panica pentru a-i intimida pe cei nevaccinați, pentru a-i face să creadă că vaccinarea constituia singura modalitate de a reveni la normele pre-pandemie.

Un rezumat al campaniei Fors Marsh a fost publicat într-o revistă științifică, precum și în rapoartele Fors Marsh, campania fiind prezentată ca fiind un adevărat succes. În lucrarea Evaluarea campaniei media plătite „We Can Do This” și acoperirea vaccinală COVID-19, Statele Unite, decembrie 2020-ianuarie 2022, se menționează: „Rezultatele arată că atât reclamele în mediul digital, cât și cele la TV au contribuit la vaccinare, iar media digitală a fost asociată cu schimbări comportamentale imediate, în timp ce TV-ul a schimbat treptat comportamentele, în timp. Întrucât constatările variază în funcție de canalul media, acest studiu arată că campaniile de educare a publicului ar trebui să ia în considerare transmiterea de mesaje pe mai multe canale media pentru a spori impactul campaniei asupra publicului.”

De asemenea, potrivit raportului Comisiei, „strategiile de campanie s-au bazat pe mai multe teorii privind schimbarea comportamentelor și comunicarea, «cu așteptarea ca expunerea la mesajele campaniei să determine schimbarea concepțiilor anterioare comportamentelor avute în vedere de campanie». Modelul de concepție privind sănătatea, avut în vedere de Campanie, consta în faptul că «credința unei persoane că o boală poate constitui o amenințare personală, împreună cu credința în eficacitatea comportamentului sau acțiunii recomandate vor prezice probabilitatea ca persoana să adopte comportamentul.»”

Comentariul lui Robert Malone

„Această ultimă afirmație constituie un eufemism pentru bioterorismul psihologic aplicat pentru a antrena și a modela comportamentele cetățenilor așa cum au dorit birocrații guvernului SUA, la fel cum Pavlov dresa câinii pentru a-i face să răspundă la un clopoțel. Ani de zile HHS a plătit Fors Marsh Group aproape un miliard de dolari, din banii contribuabililor, pentru a implementa și practica bioterorismul psihologic asupra cetățenilor americani.”