ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Galele americane de premiere a producțiilor cinematografice nu mai sunt ce erau odată în ceea ce privește audiențele. Lucru dovedit încă de la începutul acestui an la Gala Globurilor de Aur când, deși discursul lui Oprah Winfrey în care condamna sexismul și hărțuirea sexuală a fost lăudat și ovaționat la scenă deschisă, evenimentul de la Los Angeles a suferit o scădare semnificativă a audienței, cu 5% mai puțin față de Gala de anul trecut, potrivit zerohedge.com.

Deși analiștii au pus această scădere a ratingului pe seama tot mai multor deconectări ale americanilor de la televiziunile prin cablu, nu poate fi exclusă posibilitatea ca politizarea stridentă din ultima perioadă a evenimentului să ducă la această prăbușire a ratingului în rândul publicului american.

Lucrurile au stat aproape la fel și în cazul Galei Oscarurilor, de duminică seara. Evenimentul cinematografic a înregistrat cel mai mare declin al audienței de-a lungul anilor din istoria difuzării Galelor Oscar, în ciuda entuziasmului care arăta că elita  de la Hollywood ar putea alege să recunoască mișcarea „#MeToo”, care a luat naștere în SUA după scandalurile sexuale care au avut în epicentrul lor figuri emblematice de la Hollywood, în frunte cu producătorul Harvey Weinstein.

După cum a informat Bloomberg, cea de-a 90-a Gală a Premiilor Academiei Americane de Film a înregistrat o scădere a audienței de aproape 20%, în pofida laudelor aduse de mulți comentatori gazdei evenimentului, Jimmy Kimmel, cunoscut pentru pozițiile sale anti Trump.

Rating-ul de peste noapte al Oscarurilor, conform estimării acordate programului, a scăzut la 18,9%  cu aproximativ 16% mai puțin față de audiențele evenimentului din 2017.

Bloomberg pune această scădere notabilă a audiențelor Galei Oscarurilor pe masivele deconectări ale americanilor de la televiziunile prin cablu dar și pe faptul că mulți dintre cei nominalizați la premiile Oscar, de exemplu nominalizații pentru „cel mai bun film”, nu s-au bucurat de un succes prea mare în box-office, producția încasând mai puțin de 100 de milioane de dolari.  Situație care a sugerat că publicul american nu a fost familiarizat cu multe dintre nominalizările individuale.

Audiențele televiziunii americane sunt, în general, este în scădere, dar cele ale Galei Oscarurilor sunt adesea legate și de popularitatea filmelor care urmează să fie premiate. Iar filmul  „The Shape of Water”, care a câștigat Oscarul pentru cel mai bun film nu s-a bucurat de un prea mare succes.

Oscarurile de anul trecut au atins un rating de 22,4. Dar și Gala de anul trecut a avut o scădere cu 4,3% față de evenimentul similar din 2016, amintește Zerohedge.com.

Daily Mail publică, într-un tabel, audiențele din ultimii ani ale Oscarurilor, vedetele care le-au găzduit și filmele care au obținut statueta Academiei Americane de Film pentru cea mai bună peliculă.