Coca Cola și-a retras campania publicitară pro-LGBTQI din Ungaria după boicotarea produselor sale și în urma unei petiții semnate de peste 40.000 de oameni
Cel mai mare producător de băuturi răcoritoare din lume și-a retras campania publicitară de promovare a homosexualității în Ungaria, după ce politicienii conservatori și o petiție online au făcut apel la boicotarea la nivel național a produselor Coca Cola.
Coca-Cola a postat afișe provocatoare cu homosexuali și lesbiene, pe fondul steagului curcubeu, însoțite cu sloganuri de genul „Zero Zahăr, Zero Prejudecăți”. Afișele publicitare au împânzit Budapesta, fiind văzute în stațiile de tren și cele de autobuz.
Peste 40.000 de cetățeni au semnat o petiție pe CitizenGO, solicitând primarului din Budapesta și altor autorități „sprijinul în eliminarea afișelor cât mai curând posibil și împiedicarea răspândirii unor astfel de reclame în Ungaria”, scrie churchmilitant.com.
„Începem prin boicotarea Coca-Cola. Iar în petiția noastră, cerem ajutor în eliminarea afișelor cât mai curând posibil și în limitarea unui lobby homosexual care se adresează copiilor, familiilor și societății în ansamblul său”, a declarat Eszter Zaymus, directorul de campanie al CitizenGO Ungaria.
La începutul lunii Boldog István, purtătorul de cuvânt al formațiunii Fidesz, a premierului Viktor Orbán, a cerut ungurilor să i se alăture pentru boicotarea Coca-Cola. Pe site-ul său, politicianul a postat și un mesaj: „Cred într-un Dumnezeu, cred într-o patrie, cred într-un adevăr etern etern, cred în învierea Ungariei. Amin”.
Coca-Cola a replicat, tot printr-un mesaj online: „Credem că atât heterosexualii cât și homosexualii au dreptul să iubească pe cine doresc, așa cum își doresc. Cu această (campanie) vrem să transmitem un mesaj: credința noastră este că toată lumea are dreptul la afecțiune și dragoste; că iubirea este la fel pentru toți (#loveislove)”.
Luni, gigantul american a cedat, sub presiunea tot mai mare privind boicotarea produselor sale, și a acceptat să retragă reclamele controversate din Budapesta, a anunțat CitizenGO. Inițiatorii campaniei de boicotare a produselor Coca Cola susțin însă că retragerea afișelor a fost doar o „semi-victorie”, întrucât compania le-a înlocuit cu altele, în care sloganul „Love is Love” a răms afișat în mod ostentativ.
De aceea, semnatarii petiției vor să boicoteze în continuare compania care „nu stopează afișarea mesajelor prin care se promovează homosexualitatea”.
„Copii sub 18 ani nu pot intra în magazinele care vând țigări, iar părinții lor sunt avertizați dacă conținutul unei emisiuni TV nu este adecvat pentru ei. Dar o ieșire în Budapesta face imposibil ca părinții să-și protejeze copiii de conținutul care promovează homosexualitatea”, a explicat Eszter Zaymus.
Pe același subiect

TRUMP în fața marii confruntări. Dușmanul chinez este „în interiorul porților”. Ministrul Securității Naționale a SUA și-a dat demisia peste noapte. China se pregătește de război. Washington în Stare de Asediu. TRUMP VORBEȘTE AZI ÎN DIRECT

BOMBA Administrației Trump: Vin dovezile că virusul COVID-19 a fost creat de CHINA în laborator. Războaie simultane în SUA: Junta democrată a lui Biden vrea să-l demită pe Trump cu trupele înarmate ale Gărzii Naționale instalate la Capitoliu

Autoritățile din Norvegia avertizează că vaccinarea vârstnicilor împotriva COVID-19 este prea riscantă. Anchetă oficială după ce 29 de persoane în vârstă au murit după vaccinare

Analiza materialului video conținând împușcarea veteranei Ashli Babbit demonstrează acțiuni coordonate ale unor incitatori din afara grupului de suporteri ai lui Trump. FILMUL CRIMEI EXPLICAT MINUT CU MINUT

Obamagate. Trump își pregătește răzbunarea

Un tânăr din Israel a dezvoltat un simptom rar după vaccinul COVID-19
Recomandările noastre

Mareșalul Românismului Radu Theodoru a împlinit 97 de ani. La Mulți și Binecuvântați Ani! Crezul lui despre Românul Absolut: „Eminescu este Biblia Românismului!”. INTERVIU: „Românii se vor ridica!”

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (2)