Compania Gucci retrage de la vânzare un pulover, după ce a primit critici pentru „conotații rasiste", articolul de îmbrăcăminte de culoare neagră acoperind partea de jos a feței, dar păstrând o tăietură roșie în dreptul gurii, care "amintea de machiajul actorilor albi care jucau personaje de culoare”, anunță CNN, potrivit Mediafax.

Astfel, potrivit sursei citate, prezentarea acestui pulover a stârnit reacții vehemente în mediul online, produsul vestimentar fiind considerat o aluzie la machiajul devenit un simbol al rasismului din prima jumătate a secolului al XX-lea, "blackface".

Multe voci din partea publicului au catalogat articolul de îmbrăcăminte drept „jignitor". Compania Gucci a dat publicității o declarație prin care își cere scuze pentru orice jignire adusă și asigură publicul că puloverul va fi retras din magazine.


2% din impozitul pe salariu
Din taxele pe salariul tău, poți alege ca 2% să meargă către articolele noastre și sprijinirea directă a siteului ActiveNews România, nu către stat. Companiile de publicitate și multinaționalele nu ne iubesc. Ajută-ne să luptăm în continuare pentru cele ce-ți sunt dragi: Familia, Credința și Țara.

Descarcă formularul și depune-l la agenția ANAF de care aparții până pe 31 iulie.