A costat puțin peste 50 de euro acest spot publicitar despre Crăciun, care, în doar câteva zile, a înregistrat mai mult de cinci milioane de vizualizări pe Facebook și a creat un val de emoție uriaș pe rețelele de socializare.  Un succes la care nu se aștepta nici măcar autorul său, un regizor profesionist britanic, Phil Beatstall, de 32 de ani, care a publicat spotul exact in zilele în care Marea Britanie s-a entuziasmat de mega spotul publicitar făcut cu ocazia sărbătoririi magazinelor John Lewis, și care îl are ca protagonist pe Elton John. Spotul celor de la John Lewis, potrivit presei britanice, a costat cel puțin 7 milioane de lire sterline, echivalentul a 7,8 milioane de euro.

„Dragostea este un dar”, are o poveste cât se poate de simplă, dar emoționantă până la lacrimi. Caldă și incitantă, așa cum este și alegerea muzicii de pe fundal. Filmulețul îl arată pe protagonist, care marchează zilele din calendar,  pentru a ajunge, în cele din urmă, la ziua de 25 decembrie.  În dimineața de Crăciun, în bucătăria goală, tânărul ia de sub brad o cutie frumos împachetată din care scoate o casetă audio, înregistrată de mama sa, care a murit cu mulți ani în urmă. Este ultima, dintr-un număr mai lung, pe care mama i le-a lăsat, dincolo de moarte, copilului ei, și conține un mesaj special. Și pe care o va asculta pe un vechi  Walkman Sony.

Laboratorul ImunoMedica


Omul din film este interpretat de Chris Ilston, iar vocea mamei aparține actriței Natalie Martins. Mii de internauți au comentat emoționați videoclipul, felicitându-l pe autorul lui, și spunând, aproape toți, că nu și-au putut stăpâni lacrimile.
Melanie Thomas a scris: „În lacrimi!. Nu am cuvinte. Doar că cei de la John Lewis ar trebui să-și anunțe echipa de publicitate că e concediată”. „Opriți spotul cu melodia lui Elton John și luați-l pe acest bărbat să vă facă publicitate”, a comentat un alt internaut.