Administrația pentru Alimente și Medicamente  din SUA (FDA) investighează reacțiile alergice în „mai multe state”. Agenția a recunoscut că reacțiile ar fi putut fi cauzate de PEG, un compus din vaccinul Pfizer care ar putea pune în pericol milioane de oameni, relatează ChildrenscareDefence.

Administrația pentru Alimente și Medicamente (FDA) a anunțat că investighează „aproximativ cinci” reacții alergice la vaccinul Pfizer COVID-19 în „mai multe state”.

Anunțul vine după ce zilele trecute, presa relata că un spital din Illinois și-a suspendat temporar programul de vaccinare COVID după ce patru angajați din domeniul sănătății au avut reacții alergice după vaccin, dintre care unul a suferit reacții severe.

CNN a informat că un al treilea lucrător din domeniul sănătății din Alaska a fost internat timp de șase ore pentru o reacție anafilactică la vaccinul Pfizer. Informația vine după știrile de săptămâna trecută, conrform căreia doi lucrători din domeniul sănătății din Alaska au avut reacții alergice severe. O femeie a fost internată cel puțin două nopți după ce a intrat în șoc anafilactic.

Anafilaxia este o reacție alergică severă, care poate pune viața în pericol, poate apărea în câteva secunde sau minute de la expunerea la ceva la care o persoană este alergică. Dacă nu este tratat imediat, poate fi fatal, explică Clinica Mayo.

Potrivit Reuters, directorul Centrului de Evaluare și Cercetare Biologică al FDA, Dr. Peter Marks, a spus că polietilen glicolul (PEG), un compus din vaccinurile Pfizer și Moderna, ar fi putut declanșa reacțiile alergice din SUA.

Vaccinurile Pfizer și recent aprobatele Moderna conțin PEG. Ambele vaccinuri au fost aprobate de FDA pentru utilizare de urgență, dar nu sunt încă autorizate.

De asemenea, FDA a recunoscut și că reacțiile alergice la PEG ar putea fi „ceva mai frecvente decât s-a înțeles anterior”.

Robert F. Kennedy, Jr., președinte al CHD, a declarat: „După cum am spus celor de la FDA în septembrie, studiile arată că unul din șapte americani poate experimenta, fără să știe, o reacție alergică la PEG.

În septembrie, CHD a cerut FDA să informeze participanții la studiul Moderna că vaccinul conține PEG și să îi informeze despre „dovezile bine documentate ale reacțiilor imune adverse legate de PEG, inclusiv imunitatea anafilactică care pune viața în pericol. reacții. ”