Facebook ar putea introduce avertismente privind conținutul fals, în încercarea de a combate dezinformarea
Fondatorul Facebook, Mark Zuckerberg, a anunțat planurile pe care le-a dezvoltat în speranța de a combate fenomenul știrilor false de pe site-ul său, care a devenit ținta controverselor după ce unii dintre utilizatori s-au plâns că informațiile neadevărate de pe rețeaua de socializare ar fi influențat rezultatul alegerilor prezidențiale recente din Statele Unite, informează BBC.
Zuckerberg a publicat detalii despre mai multe proiecte menite să ''ia dezinformarea în serios''.
El a explicat că Facebook lucrează la șapte propuneri mai robuste pentru combaterea dezinformării, acestea incluzând metode mai eficiente de detectare și verificare a informațiilor, dar și avertismente cu privire la conținutul fals.
Anterior, ''tatăl'' Facebook a răspuns criticilor cu privire la știrile false de pe rețeaua sa spunând că peste 99% din conținut este ''autentic''.
În mesajul său recent, miliardarul susține: ''Lucrăm la această problemă de multă vreme și tratăm cu seriozitate această responsabilitate''. Însă, el a adăugat că lucrurile sunt sunt ''complexe, atât din punct de vedere tehnic, cât și filozofic''. Zuckerberg a mai notat că Facebook nu dorește să descurajeze distribuirea de opinii sau să devină ''arbitru al adevărului''.
Victoria lui Donald Trump în alegerile prezidențiale din SUA de la 8 noiembrie a declanșat o polemică privind cantitatea și influența informațiilor fanteziste care circulau online. Facebook în special a fost acuzată că a contribuit la victoria surpriză a lui Donald Trump, permițând acestora să circule pe rețeaua de socializare.
Președintele director general fondator Mark Zuckerberg a respins în mai multe rânduri această idee 'destul de nebună', dar a dezvăluit că utilizatorii sunt mai puțin înclinați să dea click pe linkuri sau să citească articole redistribuite pe rețeaua de socializare dacă acestea nu se aliniază cu opiniile lor personale.
Facebook dar și Google au anunțat în această săptămână că de acum înainte vor împiedica departamentele lor de publicitate să publice anunțuri pe site-urile care publică informații false și adesea senzaționaliste, o măsură care le-ar putea sufoca pe acestea, privându-le de finanțări.
Zuckerberg a publicat detalii despre mai multe proiecte menite să ''ia dezinformarea în serios''.
El a explicat că Facebook lucrează la șapte propuneri mai robuste pentru combaterea dezinformării, acestea incluzând metode mai eficiente de detectare și verificare a informațiilor, dar și avertismente cu privire la conținutul fals.
Anterior, ''tatăl'' Facebook a răspuns criticilor cu privire la știrile false de pe rețeaua sa spunând că peste 99% din conținut este ''autentic''.
În mesajul său recent, miliardarul susține: ''Lucrăm la această problemă de multă vreme și tratăm cu seriozitate această responsabilitate''. Însă, el a adăugat că lucrurile sunt sunt ''complexe, atât din punct de vedere tehnic, cât și filozofic''. Zuckerberg a mai notat că Facebook nu dorește să descurajeze distribuirea de opinii sau să devină ''arbitru al adevărului''.
Victoria lui Donald Trump în alegerile prezidențiale din SUA de la 8 noiembrie a declanșat o polemică privind cantitatea și influența informațiilor fanteziste care circulau online. Facebook în special a fost acuzată că a contribuit la victoria surpriză a lui Donald Trump, permițând acestora să circule pe rețeaua de socializare.
Președintele director general fondator Mark Zuckerberg a respins în mai multe rânduri această idee 'destul de nebună', dar a dezvăluit că utilizatorii sunt mai puțin înclinați să dea click pe linkuri sau să citească articole redistribuite pe rețeaua de socializare dacă acestea nu se aliniază cu opiniile lor personale.
Facebook dar și Google au anunțat în această săptămână că de acum înainte vor împiedica departamentele lor de publicitate să publice anunțuri pe site-urile care publică informații false și adesea senzaționaliste, o măsură care le-ar putea sufoca pe acestea, privându-le de finanțări.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)