Facebook a lansat o nouă aplicație, numită Study, prin care utilizatorii săi pot fi plătiți dacă acceptă să le fie colectate datele despre modul în care utilizează dispozitivele și aplicațiile descărcate pe acestea, relatează The Guardian.

Noua aplicație de la Facebook colectează date despre perioada dedicată utilizării aplicațiilor instalate pe un dispozitiv, dar și despre activitățile de interes, țara de proveniență, dispozitivul deținut de utilizator și tipul rețelei folosite.
 
Participanții vor fi recrutați prin intermediul reclamelor la aplicație, ce pot fi accesate de utilizatori care se pot înregistra și, dacă se califică, vor fi invitați ulterior să descarce aplicația din magazinul Google Play Store.

În prima etapă, aplicația va fi disponibilă doar utilizatorilor din Statele Unite și India.

„Cercetarea de piață ajută companiile să conceapă produse mai bune pentru oameni. Credem că această activitate este importantă pentru a ne ajuta să ne îmbunătățim produsele utilizatorii Facebook'', a declarat Sagee Ben-Zedeff, manager de produs la Facebook, în cadrul unui mesaj publicat pe blog.


2% din impozitul pe salariu
Din taxele pe salariul tău, poți alege ca 2% să meargă către articolele noastre și sprijinirea directă a siteului ActiveNews România, nu către stat. Companiile de publicitate și multinaționalele nu ne iubesc. Ajută-ne să luptăm în continuare pentru cele ce-ți sunt dragi: Familia, Credința și Țara.

Descarcă formularul și depune-l la agenția ANAF de care aparții până pe 31 iulie.