De mai bine de 60 de ani, Administrația Națională pentru Aeronautică și Spațiu (NASA) știe că schimbările care apar în modelele meteorologice planetare sunt complet naturale și normale. Dar agenția spațială, indiferent de motiv, a permis ca teoria falsă a încălzirii globale provocate de om să persiste și să se răspândească, în detrimentul libertății umane, scrie Natural News

În anul 1958, când NASA a observat pentru prima dată că schimbările în orbita solară a Pământului, precum și modificările înclinării axiale a Pământului, sunt responsabile de ceea ce oamenii de științăde astăzi din domeniul climatologic au descris drept „încălzire globală” (sau „răcire”, în funcție de agenda lor). Cu alte cuvinte, oamenii nu încălzesc sau răcesc planeta conducând SUV-uri sau mâncând carne de vită.

În anul 2000, NASA a publicat informații pe site-ul său Observator al Pământului despre teoria climatică Milankovitch, dezvăluind că planeta se schimbă, de fapt, din cauza unor factori externi care nu au absolut nimic de-a face cu activitatea umană. Dar, din nou, această informație încă a rămas nepreluată în presa principala și aproximativ 19 ani mai târziu, iar stângiștii deranjați și obsedați de climă au început acum să susțină că mai avem, de fapt, doar 18 luni https://www.bbc.com/news/science-environment-48964736 pentru a salva planeta de la moarte din cauza unui exces de dioxid de carbon (CO2).

Adevărul însă este mult mai mult conform cu ceea ce a constatat astrofizicianul sârb Milutin Milankovitch, după care este numită teoria, despre modul în care variațiile sezoniere și latitudinale ale radiației solare care lovește Pământul în moduri diferite și în momente diferite au cel mai mare impact asupra schimbărilor climatice ale Pământului.

Cele două imagini de mai jos (de Robert Simmon, NASA GSFC) ajută la ilustrarea acestui lucru, prima arătând pământul pe o orbită aproape de zero, iar a doua arătând pământul pe o orbită de 0,07. Această schimbare orbitală este reprezentată prin forma excentrică, ovală în cea de-a doua imagine, care a fost exagerată în mod intenționat cu scopul de a arăta modificarea masivă a distanței între Pământ și Soare, în funcție de situația în periheliu sau afeliu.

„Chiar și excentricitatea maximă a orbitei Pământului – 0,07 – ar fi imposibil de afișat la rezoluția unei pagini web”, notează Hal Turner Radio Show. „Chiar și așa, la excentricitatea actuală de .017, Pământul este cu 5 milioane de kilometri mai aproape de Soare la periheliu decât la afeliu.”

Cel mai puternic factor care afectează clima pământului este Soarele

În ceea ce privește oblicitatea pământului sau schimbarea înclinării axiale a acestuia, cele două imagini de mai jos (Robert Simmon, NASA GSFC) arată gradul în care pământul se poate deplasa atât pe axa sa, cât și pe orientarea sa de rotație. La înclinații mai mari, anotimpurile pământului devin extreme, în timp ce, la înclinații mai joase, devin mult mai blânde. O situație similară există și în cazul axei de rotație a Pământului, care, în funcție de emisfera îndreptată spre soare în timpul periheliului, poate afecta foarte mult extremele sezoniere dintre cele două emisfere.

Pe baza acestor variabile diferite, Milankovitch a reușit să vină cu un model matematic cuprinzător care poate să calcula temperaturile suprafeței pământului mergând înapoi în timp, iar concluzia este simplă: clima Pământului s-a schimbat mereu și este într-o constantă stare de flux, care nu este cauzată de om.

Când Milankovitch și-a prezentat modelul pentru prima dată, acesta a fost ignorat timp de aproape jumătate de secol. Apoi, în 1976, un studiu publicat în revista Science a confirmat că teoria lui Milankovitch este, de fapt, exactă și corespunde diferitelor perioade de schimbări climatice care au avut loc de-a lungul istoriei.

În 1982, la șase ani după publicarea acestui studiu, Consiliul Național de Cercetare al Academiei Naționale de Științe din SUA a adoptat teoria lui Milankovitch ca fiind adevărată, declarând că:

„… Variațiile orbitale rămân mecanismul examinat cel mai amănunțit al schimbărilor climatice pe o scară de timp de zeci de mii de ani și sunt, de departe, cel mai clar argument despre efectul direct al schimbării expunerii solare a atmosferei inferioare a Pământului.”

Dacă ar fi să rezumam într-o singură frază simplă, aceasta ar fi următoarea: cel mai puternic factor care influențează vremea și modelele climatice de pe pământ este soarele. În funcție de poziția pământului față de soare la un moment dat, condițiile climatice vor varia serios și chiar vor crea anomalii drastice.

Dar, în loc să îmbrățișeze acest adevăr, „oamenii de știință” climatici de astăzi, alături de politicieni de stânga și de o mass-media complice, insistă că faptul de a nu folosi pungile reutilizabile de alimente la supermarket și a nu avea un vehicul electric e ceea ce distruge planeta, astfel încât trebuie neapărat să introducem taxe climatice globale ca soluție.

„Dezbaterea cu privire la schimbările climatice nu este despre știință. Este un efort de a impune controale politice și economice de către elită asupra populației. Și este o altă modalitate de a dezbina populația, de a o împărți între cei care cred în încălzirea globală provocată de om și cei care nu împărtășesc această teorie - , după principiul «dezbină și cucerește»”, a scris un comentator la Hal Turner Radio Show.