O cunoscută companie de mașini introduce o tehnologie pentru spionarea șoferilor care depășesc viteza legală
Ford Motor Company a depus o cerere de brevet la Oficiul de Brevete și Mărci din SUA pentru a obține drepturi exclusive pentru o nouă tehnologie care ar extinde capacitățile de supraveghere. Este vorba de includerea unui dispozitiv proiectat să spioneze șoferii și să notifice forțele de ordine dacă cineva depășește viteza.
Potrivit CBT News, noul sistem de supraveghere al Ford, denumit „Sisteme și metode pentru detectarea încălcărilor de viteză”, va folosi senzori instalați pe viitoarele vehicule Ford pentru a detecta dacă mașinile depășesc viteza și pentru a notifica forțele de ordine cu privire la încălcările de viteză, potrivit americanmilitarynews.com.
Potrivit CBT, tehnologia brevetată va permite viitoarelor vehicule Ford să utilizeze camere pentru a transmite oficialilor pentru aplicarea legii imagini cu mașinile care depășesc viteza, date de localizare prin GPS și alte informații despre șoferi.
Într-un videoclip distribuit de Wall Street Apes pe platforma X, un reporter a avertizat cu privire la planurile producătorului auto.
„Fiecare mașină Ford nouă va avea un dispozitiv care va urmări toate vehiculele care se află în jurul ei. Și orice vehicul care merge cu viteză va fi raportat automat la poliție. Mai mult decât atât, același dispozitiv le va permite să-ți urmărească vehiculul și să-l raporteze poliției dacă și tu ești prins cu încălcarea vitezei”, a explicat reporterul.
CBT News scrie că noua tehnologie Ford este posibil să ridice îngrijorări atât de natură legală, cât și etică dacă brevetul este aprobat. În timp ce ofițerii pentru aplicarea legii folosesc în prezent instrumente de supraveghere, cum sunt camerele pentru detectarea vitezei, noua tehnologie a Ford ar reprezenta o schimbare semnificativă în ceea ce privește eforturile de supraveghere, prin potențiala încălcare a confidențialității datelor deținătorilor de vehicule.
New York Times a relatat anterior că mai mulți producători de automobile, printre care Ford, au vândut date despre șoferi, permițând companiilor de asigurări să acceseze informații despre obiceiurile șoferilor americani. Potrivit CBT News, vânzarea datelor șoferilor permite companiilor de asigurări să mărească tarifele pentru șoferi în funcție de obiceiurile lor de conducere.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (1)