ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice sumă este binevenită. Doamne, ajută!

Organizația Națiunilor Unite a anunțat că va colabora cu Forumul Economic Mondial (WEF), autorul ”Marii Resetări”, pentru a promova o nouă campanie de control a discuțiilor de pe social media legate de COVID-19. Prin urmare, va fi creat un serviciu de știri globale despre coronavirus, ONU considerând că a venit timpul pentru „noi norme sociale” care caută și corectează informațiile „greșite”.

Într-un interviu pentru un podcast al Forumului Economic Mondial, șefa de comunicare a ONU, Melissa Fleming, a vorbit despre inițiativa ONU „#PledgetoPause”. 
 
#PledgetoPause, pe care ONU o numește „prima campanie globală de schimbare a comportamentului privind dezinformarea”, a fost lansată luna trecută, în colaborare cu mai multe ONG-uri susținute de George Soros și companii Big Tech. Programul urmărește „să mobilizeze experți și cercetători, guverne, influenceri, societate civilă, companii, autorități de reglementare și mass-media” pentru a opri ceea ce ONU consideră  a fi„informațiile greșite” cu privire la COVID-19. În cele din urmă, „își propune să ajungă la un public global de 1 miliard”, anunță ONU.
 
#PledgetoPause face parte dintr-un proiect mai amplu numit „Verificat”, care recrutează participanți pentru a răspândi „conținut verificat optimizat pentru partajarea socială” produs de departamentul de comunicații al ONU, potrivit LifesiteNews.

Conținutul este conceput pentru a fi „frontal și central în fluxurile dvs. de social media”, potrivit lui Fleming. Ea a susținut, de asemenea, că Organizația Națiunilor Unite „lucrează cu platformele de socializare pentru a recomanda modificări” și pentru „a ajuta la ruperea lanțului dezinformării”.

Fleming a declarat pentru Forumul Economic Mondial că până acum #PledgetoPause și Verified au „recrutat 110.000 de voluntari informaționali”.
 
Ea a spus: „Echipăm acești voluntari de informații cu mai multe cunoștințe despre modul în care se răspândește dezinformarea și le cerem să servească ca un fel de„ prim-răspuns digital”.

Departamentul de comunicații al ONU conduce Verified în colaborare cu Purpose, un grup activist de stânga care se mândrește cu parteneriatele pe care le are  cu Google și Fundația Gates.
 
În 2012, Purpose a început un proiect numit „All Out”, o „mișcare” LGBT care pretinde acum aproape două milioane de membri și care s-a alăturat atacurilor recente împotriva legilor și culturii pro-familiale din Polonia. Unul dintre fondatorii organizației a făcut presiuni pentru ca UE să lege ajutorul COVID-19 pentru Polonia la capitularea cererilor LGBT, măsură pe care Comisia Europeană a luat-o la începutul acestei luni.