ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Ideea că oamenii s-ar putea exprima LIBERI provoacă turbare în Sistem.

Sesizând riscul ca întreg eșafodajul de Control al Cuvântului, de Propagandă și de Cenzură să se prăbușească prin eliminarea tuturor restricțiilor pe Twitter, Establishmentul a intrat în panică.

Twitter este văzut ca un Cal Troian care poate produce breșa în zidurile Sistemului.

Un grup de 26 de ONG-uri progresiste a semnat o scrisoare deschisă prin care cer companiilor de publicitate să boicoteze Twitter, dacă Elon Musk se ține de cuvânt și instituie libertatea totată pe rețeaua de socializare.

Scrisoarea seamănă mai mult cu un mesaj de șantaj public tâlhăresc: firmele nu trebuie să își asocieze imaginea cu Twitter și cu Libertatea (!) pentru că riscă Oprobriul, nu public, ci al Sistemului.

Cei 26 amenință:

„Dobândirea de către Elon Musk a controlului asupra Twitter va face și mai toxic ecosistemul nostru de informații și va reprezenta o amenințare directă pentru securitatea publică, în special a persoanelor celor mai vulnerabile și mai marginalizate.”

Semnatarii avertizează că publicitatea pe Twitter va reprezenta pentru companiile amatoare „riscul de a fi asociate cu o rețea care amplifică ura, extremismul, dezinformarea pe teme de sănătate și teoriile conspirației”.

Și scrisoarea – care, repetăm, se pronunță ÎMPOTRIVA libertății de exprimare -  continuă pe același ton apocaliptic:

„Sub conducerea lui Musk, Twitter riscă să devină o cloacă de dezinformare, cu marca dvs. atașată, care poluează (!) ecosistemul nostru de informații, într-o epocă în care încrederea în instituții și în presa de informații se află la cel mai de jos nivel.”

Fără a sesiza aberația afirmației – că încrederea în presă și în instituții s-a prăbușit din cauză că acestea promovează Dezinformarea și Cenzura – semnatarii lansează companiilor din publicitate o somație:

„Dolarii voștri pentru publicitate pot fie finanța proiectul orgolios al lui Musk, fie îi pot cere socoteală. Vă solicităm să îi cereți lui Musk să respecte normele de bază ale încrederii și securității comunității și să vă retrageți cheltuielile publicitare pentru Twitter dacă acesta lucru nu se întâmplă.”

Musk a răspuns personal scrisorii, pe Twitter, adresând o întrebare:

„Cine finanțează aceste organizații care doresc să vă controleze accesul la informații? Să investigăm...” 

După care a adăugat ironic:

„Lumina zilei este cel mai bun dezinfectant...”

Daily Mail a luat în serios provocarea lui Elon Musk, a investigat și a răspuns: este vorba de un amestec de

- „grupuri de bani negri” (ONG-uri care potrivit legii americane nu sunt obligate să-și dezvăluie finanțatorii) – precum Fundația pentru o Societatea Deschisă a lui George Soros;

-ONG-uri fondate de foști membri ai administrațiilor Obama și Clinton; donatori Democrați bogați și fundațiile familiilor lor;

-sindicate;

-guverne europene.

Detalii și delicii despre cei care se ascund în spatele grupului de hărmălaie propagandistică împotriva Libertății Cuvântului găsiți AICI.