ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Skittles intră și ea în rândul mărcilor care nu se mai mulțumesc să facă doar comerț ci servesc ca suport pentru propaganda Woke.Și încă adresată copiilor.

Culoarea roșie tradițională de pe tuburile Skittles a fost înlocuită cu alb și negru pe care este desfășurat steagul Transsexualilor.

În plus, apare lozinca: „Black Trans Lives Matter”.

Sub ea scrie: „Joy is Resistance”.

Colac peste pupăză, alături apare și o farfurie zburătoare, în condițiile în care tema OZN este reîncălzită din nou în America. 

Skittles, marcă deținută de compania Wrigley, la rândul ei deținută de compania Mars, a plasat pe cutie și un travestit, ca lucrurile să fie limpezi.

Ambalajul a fost conceput în parteneriat cu organizația Gay & Lesbian Alliance Against Defamation.

O altă marcă faimoasă, berea Bud Light a avut proasta idee de a face și ea propagandă Woke. Efectul: a pierdut 20 de milioane de dolari în câteva săptămâni, ca urmare a boicotului clienților indignați.

Un fenomen similar se înregistrează de mai mulți ani cu Disney, care pierde bani în continuu din cauza producțiilor sale progresiste.

Cu toate acestea, propaganda Woke pe produse se întețește. Semn că pierderile sunt planificate - cheltuieli asumate pe altarul progresismului.