STOP accidentelor auto. Prima capitală europeană care va permite circulația mașinilor fără șofer pe străzi

În prima parte a anului 2017, compania Volvo Cars va demara Programul "Drive Me London”, scopul principal fiind testarea ambițioasă a mașinilor autonome de către familii adevărate, pe străzile publice din capitala Marii Britanii, scrie BBC, citat de incont.ro.
"Producătorul de mașini premium Volvo Cars se pregătește de lansarea celui mai mare și mai ambițios program de testare a mașinilor autonome, care va începe anul viitor. Decizia vine din dorința de a accelera introducerea unei tehnologii care promite să reducă considerabil accidentele de mașină, să decongestioneze traficul de pe străzile aglomerate și să le ofere șoferilor mai mult timp liber. Dorința de a dezvolta mașini autonome este parte din obiectivul Volvo pentru 2020, și anume - niciun om să nu fie omorât sau rănit grav la volanul unui nou model”, informează un comunicat al companiei.
Testele Volvo "Drive Me London” se vor diferenția de alte programe de testare a mașinilor autonome prin faptul că vor fi realizate de familii adevărate pe străzile publice.
"Condusul autonom reprezintă un pas înainte în materie de siguranță la volan. Cu cât mașinile autonome ajung mai repede pe străzi, cu atât vom avea mai multe vieți salvate”, a declarat Hakan Samuelsson, președintele CEO Volvo Car Group.
Programul va începe în prima parte a anului 2017 cu un număr limitat de mașini semi-autonome și se va extinde în 2018, pentru a adăuga până la 100 de mașini autonome, devenind astfel cel mai extins program de testare a mașinilor autonome de pe străzile Marii Britanii.
Conform studiilor independente, mașinile autonome au potențial de reducere semnificativă a numărul de accidente, în unele cazuri cu până la 30%. În prezent, până la 90% din accidente sunt cauzate de erori ale șoferilor sau de neatenția acestora, cauze care vor dispărea într-o mare proporție odată cu apariția mașinilor autonome.
"Producătorul de mașini premium Volvo Cars se pregătește de lansarea celui mai mare și mai ambițios program de testare a mașinilor autonome, care va începe anul viitor. Decizia vine din dorința de a accelera introducerea unei tehnologii care promite să reducă considerabil accidentele de mașină, să decongestioneze traficul de pe străzile aglomerate și să le ofere șoferilor mai mult timp liber. Dorința de a dezvolta mașini autonome este parte din obiectivul Volvo pentru 2020, și anume - niciun om să nu fie omorât sau rănit grav la volanul unui nou model”, informează un comunicat al companiei.
Testele Volvo "Drive Me London” se vor diferenția de alte programe de testare a mașinilor autonome prin faptul că vor fi realizate de familii adevărate pe străzile publice.
"Condusul autonom reprezintă un pas înainte în materie de siguranță la volan. Cu cât mașinile autonome ajung mai repede pe străzi, cu atât vom avea mai multe vieți salvate”, a declarat Hakan Samuelsson, președintele CEO Volvo Car Group.
Programul va începe în prima parte a anului 2017 cu un număr limitat de mașini semi-autonome și se va extinde în 2018, pentru a adăuga până la 100 de mașini autonome, devenind astfel cel mai extins program de testare a mașinilor autonome de pe străzile Marii Britanii.
Conform studiilor independente, mașinile autonome au potențial de reducere semnificativă a numărul de accidente, în unele cazuri cu până la 30%. În prezent, până la 90% din accidente sunt cauzate de erori ale șoferilor sau de neatenția acestora, cauze care vor dispărea într-o mare proporție odată cu apariția mașinilor autonome.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

PANICĂ în Spania, Portugalia și Franța după ce țările UE au fost afectate de o pană masivă de curent electric. ACTUALIZARE: Motivul ”științific” este enunțat ca fiind un ”fenomen atmosferic rar”. Peninsula Iberică PARALIZATĂ - Noaptea aduce HAOSUL

Teoria conspirației se confirmă. Numărul de decese atribuit vaccinurilor anticovid a fost mușamalizat - STUDIU

Cum explică profesorul Silviu Gurlui cauzele blackout-ului din Spania

Premierul Spaniei vine cu noi dezvăluiri despre pana masivă de curent care a lovit Peninsula Iberică: 15 gigawați de energie au dispărut inexplicabil

Adrian Onciu: Dansul păcii cu gust de capitulare. A sosit momentul ca Zelensky să-și facă bagajele și să-și ia concediu fără plată, pe termen nelimitat

Cum arată misteriosul tablou oferit de Putin lui Trump - FOTO
Recomandările noastre

22 aprilie 1990, startul Pieței Universității. În urmă cu 35 de ani începea cea mai amplă manifestație anticomunistă din Europa Centrală și de Est. VIDEO și GALERIE FOTO

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)