Spoturile publicitare blasfemiatoare se premiază. Arhanghelul Gavriil îi oferă Fecioarei Maria pilula contraceptivă. Imaginea a scandalizat internauții: ”O insultă pentru artă și pentru Religia creștină”
Un controvesrat spot publicitar a fost premiat de Societatea Italiană de Medicină pentru contracepție, însă italienii s-au revoltat din cauza mesajului blasfemiator și a modului în care companiile pro avort își fac, mai nou, publicitate.
„Folosiți-l! Face miracole”, Acesta este mesajul prin care Arhanghelul Gavriil o încurajează pe Maica Domnului să ia o cutie de pilule contraceptive.
Este vorba de un spot publicitar creat de un grup de studenți de la Institutul Giorgi-Woolf din Roma, care a câștigat premiul inițiativei anuale ”Să ne informăm”, promovată de Societatea Italiană de Medicină Contraceptivă (Smic) și de asociația culturală Lacelta. Studenții care au creat spotul au primit, fiecare, câte 1000 de euro.
Pentru a face publicitate pastilelor contraceptive, s-a folosit una dintre cele mai celebre picturi ale lui Botticelli, „Buna Vestire” (Annunciazione di Cestello). În concepția „modernistă” a studenților, Îngerul Gavriil, în loc să-i aducă Fecioarei vestea despre nașterea lui Iisus, îi oferă în dar o cutie de Ellaone, cu pliula de a doua zi. Denumit #Usalafamiracoli (Folosiți-l! Face miracole!) proiectul a fost cel mai apreciat de juriu, câștigând marele premiu.
Pe internet însă au început să curgă nemulțumirile și criticile italienilor, care au spus că spotul este o rușine, o blasfemie, folosind imagini sacre pentru a promova pastile care pot provoca avortul. Și care contravin principiilor religiei din care a fost luată imaginea pentru publicitate.
Asociația italiană „Non si Tocca il Famiglia” a adresat organizatorilor campaniei o scrisoare de protest, susținând că spotul „contravine principiilor educaționale ale sistemului educațional”, reprezentând o blasfemie, prin care nu este recunoscută Întruparea lui Hristos. „Darul” Arhanghelului Gabriel, care dă pilulele Ellaone Fecioarei Maria, este, de asemenea, considerat de semnatarii scrisorii, o insultă la adresa Maicii Domnului.
Și pe Facebook numeroși utilizatori au comentat revoltați modul prin care se face publicitate unor pastile care pot provoca avortul:”Imaginea este mai mult decât blasfemiatoare”, ”Aceasta este o insultă pentru artă și pentru Religia creștină”, au comentat internauții.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (2)