ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


„Dacă lumea ar avea doar vehicule electrice, costul întreținerii drumurilor s-ar dubla. Drumurile necesită asfalt fabricat din produse petroliere. Constatați falsa economisire și ipocrizia? Vehiculele electrice nu vor salva lumea de CO2 sau de sursele tradiționale de energie.” (Patrick Wood)  

Vehiculele electrice grele (EV) cauzează de două ori mai multe daune suprafețelor drumurilor decât echivalentele lor pe benzină, arată un raport publicat marți, citat de Breitbart.com

Un studiu din Marea Britanie condus de Universitatea din Leeds a constatat că o mașină electrică medie exercită de 2,24 de ori mai multă presiune pe drumuri decât un vehicul similar pe benzină și cu 1,95 mai mult decât un vehicul pe motorină. Vehiculele electrice mai mari pot provoca de până la 2,32 ori mai multe daune drumurilor.

Presiunea pe drumuri determină o mișcare mai mare a asfaltului, ceea ce poate duce la mici fisuri care, în cele din urmă, se pot dezvolta în gropi, autoritățile guvernamentale locale fiind puse să repare daunele.

Impactul este și mai mare în cazul vehiculelor electrice mai mari, ceea ce poate duce la pagube de până la 2,32 ori mai multe asupra infrastructurii rutiere, conform raportului consultat de Daily Telegraph

Greutatea crescută a vehiculelor electrice poate fi atribuită în primul rând bateriilor grele, care pot cântări până la 500 de kilograme.

Nu este prima dată când vehiculele electrice sunt analizate pentru greutatea lor pe șosea.

După cum a relatat Breitbart News, riscurile de siguranță prezentate de vehiculele electrice grele în orice coliziune cu vehicule mai ușoare l-au determinat pe șeful Comitetului Național pentru Siguranța Transporturilor din SUA să emită un avertisment general pentru toți utilizatorii.

Oficialul, Jennifer Homendy, a ridicat problema într-un discurs la Washington către Transportation Research Board, când a dat drept exemplu un GMC Hummer electric care cântărește aproximativ 9.000 de livre, cu un pachet de baterii de 2.900 de livre - aproximativ întreaga greutate a unei Honda Civic tipice.

„Sunt îngrijorat de riscul crescut de vătămări grave și deces pentru toți utilizatorii de drum din cauza greutăților mai mari și a mărimii, puterii și a performanței vehiculelor pe drumurile noastre, inclusiv a vehiculelor electrice”, a spus Homendy.