ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Adolescenta activistă de mediu Greta Thunberg va fi subiectul unui viitor film documentar, realizat de o echipă care a urmat-o încă din primele zile ale grevei sale școlare. Mai există dubii că ascensiunea ei, peste noapte, umflată cu pompa globalistă, a fost doar o întâmplare?
 
Desemnată Persoana Anului 2019 de revista Time, devenită celebră după ce i-a criticat pe liderii lumii pentru politicile de mediu, adolescenta eco activistă va deveni subiectul unui film documentar produs de platforma de streaming Hulu. Aceeași companie a lansat și dumentarul ”Hillary”, despre Hillary Clinton, scrie The Times.

Regizorul Nathan Grossman a urmărit-o cu camera de filmat pas cu pas pe suedeza activistă, de la un capăt la altul al Pământului, de la greva pe care a făcut-o în fața școlii sau pe trotuarul din fața Parlamentului Suedez, până la cursa de la bordul iahtului de curse de 4 milioane de dolari Malizia II. 

Singurul film al lui Grossman, după cum scrie IMDB,  este o producție suedeză intitulată „Köttets lustar” (sau „Lusts of the Meat”), care, deși sună pornografic, se vrea a fi povestea unui bărbat „care își privește viața ca un carnivor” ce a renunțat la acest obicei.
 
De asemenea, s-a spus că în spatele micii activiste isterice s-ar afla și un afacerist suedez, care n-a scăpat-o din ochi încă din primele zile ale protestului ei. Pe urmele a mers și o echipă valoroasă de PR, despre care presa alternativă americană susține că are legături cu ONG-urile finanțate de George Soros.

În februarie 2019, în presa suedeză urma să izbucnească un scandal. Afaceristul Ingmar Rentzhog a scos milioane de coroane folosindu-se de imaginea Gretei. Rentzhog a spus atunci că a fost primul care a acordat atenție protestului Gretei și i-a propus ca numele ei să fie folosit într-o campanie publicitară agresivă pentru start up-ul său ”Nu mai avem timp” – axată tot pe lupta împotriva schimbărilor climatice. Se întâmpla în octombrie 2018. Însă afaceritul suedez dona doar 10% din profit unei fundații ecologiste, restul mergând către acționari.