Canalul France 3, deținut de stat, a cenzurat o pancartă de la protestele anti-Macron în timpul unei emisiuni live, declanșând un val de critici privind cenzura.

France 3,  a doua cea mai mare televiziune publică din Franța, prezentat imaginea retuașată a unui protestatar din mișcarea Vestele Galbene,  în timpul demonstrațiilor de săptămâna trecută de la Paris.  Doar că de pe pancartă a fost șters cuvântul „Macron demisia” și a fost lăsat doar „Macron”, in timp ce imaginea originală, realizată de un fotograf AFP , l-a surprins pe activistul „Vestelor Galbene” care ține în mâini o pancartă cu mesajul „Macron Demisia”.

Franța 3 este deținută de France Télévisions, care, la rândul său, este o companie de stat.

Jean-Baptiste Reddé, protestatar activ din Paris, cunoscut și sub pseudonimul „Voltuan" , a sesizat Consiliul Superior al Audiovizualului pentru faptul că France 3 a retușat fotografia cu pancarta sa. 
Sindicatul SNJ France Télévisions a denunaț acest gest, considerându-l  un act de "abatere profesională inexplicabil" și a cerut o anchetă.