ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Compania suedeză de produse de igienă Essity a generat un val de reacții negative în Franța. Aceasta a planificat să-și echipeze lucrătorii cu coliere sau curele care ar da alarma dacă oamenii sunt prea aproape unul de celălalt. Planul ar fi, după cum spun șefii companiei, o modalitate de a „consolida siguranța colaboratorilor” prin limitarea „transmiterii virusului cât mai mult posibil”, scrie LifeSiteNews.

Essity, specializată în produse precum scutece, hârtie igienică, tampoane de bumbac demachiant, ciorapi de compresie și alte bunuri paramedicale, are unități în peste 100 de țări, cu opt fabrici și peste 2.800 de angajați doar în Franța. Comentatorii de pe rețelele sociale au descris drept „revoltătoare dispozitivele de distanțare socială”, precum gulere pentru câini.
 
Colierele speciale sunt folosite pentru a opri câinii să latre, folosind un impuls electric. Coliere sau centurile cu care șefii Essity vor să-și echipeze forța de muncă ar emite un zgomot sau un semnal dacă doi muncitori se apropie prea mult.
 
Compania a optat pentru un semn de vibrație în cazul nerespectării regulii de 2 metri adoptată de locurile sale de producție, în locul unui bip de 85 decibeli (nivelul de decibeli al unui restaurant zgomotos), așa cum a fost anunțat inițial de presă.