ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


După cum probabil știți, ministerul educației intenționează să elimine o mare parte dintre orele obligatorii de la clasele a XI-a și a XII-a și să le înlocuiască cu „opționale”, sub pretextul libertății de alegere și al diversificării ofertei școlare.

În realitate, pare a fi vorba despre:

- Începutul mascat al privatizării  învățământului liceal;

- Înlocuirea treptată a lecțiilor fizice cu programe și cursuri digitale în învățământului liceal;

- Deznaționalizarea progresivă a copiilor români.

Dacă problema deznaționalizării se poate observa cu ușurință prin eliminarea mai multor ore de română, istorie, geografie și latină, celelalte chestiuni sunt mai puțin evidente și se vor realiza în timp.

Astfel, dl. ministru a explicat încă de pe acum că anumite opționale sunt greu de realizat de către profesori, deci ar trebui aduși în școală „specialiști” care să le susțină. Evident, „sub îndrumarea profesorului”. Deocamdată.

Deci planul de perspectivă presupune pătrunderea unor ONG-uri în școli, care să susțină diferite cursuri, inclusiv de educație sexuală sau ce se mai dorește, după ce li se va face loc prin plecarea unui număr mare de profesori.

În privința „digitalizării”, lucrurile sunt simple. Dacă reduci la maximum numărul de ore de „trunchi comun”, adică materia studiată obligatoriu de toți elevii, la nivel național, înseamnă că, după logică, trebuie să simplifici examenul de bacalaureat. Iar acest lucru nu se poate realiza decât pe bază de grile. Care, ați ghicit, se vor rezolva pe computer, apoi se vor evalua digital.

De aici, până la înlocuirea majorității lecțiilor susținute fizic de către profesori cu programe on-line nu va fi decât un pas.

Desigur, lucrurile sunt ceva mai alambicate decât le-am prezentat eu și, desigur, schimbările nu se vor produce imediat, dar se înțelege perspectiva.

Oricum, cu toată aparenta deschidere către dezbatere, noile „planuri-cadru” nu sunt introduse să plece, ci să rămână.

Estimez că vom vedea ONG-urile în școli peste doi ani. Din acel moment va începe în România educația globalistă autentică, serioasă, transumanistă, cu toate implicațiile ei sociale și morale.

M-aș bucura să mă înșel...