Av. Ingrid Mocanu sparge dinții dictaturii cu legea în mână: Călin Georgescu NU trebuia să marcheze NIMIC pe TikTok, nimic în online

Pentru o corectă informare a populației, presei, influenserilor, marilor profesori, etc (și cine mai tot susține că a avut Călin Georgescu campania în on line nemarcată ca publicitate electorală, deși ar fi trebuit) vă pun articolul care spune exact că NU trebuia să marcheze NIMIC în online.
Legea spune că în 30 de zile după finalizarea alegerilor (turul 2) trebuia să ducă la AEP ce a făcut în perioada campaniei pe rețele (nu trecuseră).
Marcajul era obligatoriu pentru partidele care cereau banii pentru campania online, dacă se plătea ceva.
Să bagi bani în campanie nu este o OBLIGAȚIE, este un DREPT (nu ai bani de Antene, te dai pe TikTok gratis, că așa e legea).
Articolul 36 din Legea nr. 334/2006 privind finanțarea activității partidelor politice și a campaniilor electorale:
”(1) În campania electorală, candidații, partidele politice, alianțele politice, alianțele electorale, organizațiile cetățenilor aparținând minorităților naționale, precum și cetățenii cu drept de vot au dreptul să își exprime opiniile în mod liber și fără nicio discriminare, prin mitinguri, adunări, comunicare directă cu alegătorii, utilizare a televiziunii, a radioului, a presei scrise, a mijloacelor electronice și a celorlalte mijloace de informare în masă.
(2) În campania electorală pot fi utilizate numai următoarele tipuri de materiale de propagandă electorală:
a) afișe electorale cu dimensiunile de cel mult 500 mm o latură și 350 mm cealaltă latură; afișele electorale prin care se convoacă o reuniune electorală vor avea 400 mm o latură și 250 mm cealaltă latură și vor fi amplasate în locurile speciale pentru afișaj;
b) materiale de propagandă electorală audio sau video, difuzate de mass-media audiovizuală;
c) publicitate în presa scrisă;
d) materiale de propagandă electorală online;
e) broșuri, pliante și alte materiale tipărite.
(3) Partidele și alianțele politice, precum și candidații independenți care au comandat materialele de propagandă electorală prevăzute la alin. (2) lit. a) , c) și e) au obligația de a imprima pe acestea următoarele date:
a) numele candidatului independent, denumirea partidului politic, a alianței electorale din care acesta face parte sau a alianței politice, după caz;
b) denumirea operatorului economic care le-a realizat;
c) codul unic de identificare prevăzut la art. 34 alin. (13);
d) tirajul, pentru materialele prevăzute la alin. (2) lit. a) și e).
(3 ind 1) Înainte de difuzarea materialelor de propagandă electorală prevăzute la alin. (2) lit. b) , mass-media audiovizuală are obligația să comunice datele prevăzute la alin. (3) lit. a) , b) și c).
(3 ind 2) În termen de 30 de zile de la data încheierii campaniei electorale, competitorii electorali au obligația de a transmite la Autoritatea Electorală Permanentă o declarație cuprinzând informații privind descrierea materialelor de propagandă electorală online, producția, perioada și spațiul de difuzare a acestora”.
Așadar, marcarea materialelor se făcea obligatoriu doar pentru cele de la literele A, C și E, nu pentru campania în online.
Nu există lege care să interzică vreunui cetățean să distribuie (sponsorizat sau nu) un filmuleț cu ce vorbește un candidat la orice funcție în orice moment al vieții lui (de la grădiniță până în ziua alegerilor... candidatul până în penultima zi poate distribui).
Pe surse, Guvernul intenționează ACUM să modifice legislația, ambiguu, cu tot soiul de aberații juridice, pentru publicitatea electorală pe rețele, pentru a se putea anula DIN NOU orice alegeri prezidențiale viitoare, dacă nu iese cine trebuie.
Diktatorilor, mergeți a-case!
PS - Vă pun articolul cu proiectul de OUG care încearcă să introducă ACUM marcarea publicității on line, ambiguu și absolut aberant, ce se dorește a se reglementa
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Recomandările noastre

Aventura Occidentului Risipitor: Emanciparea spre Cocină

Cum l-a spulberat Breban pe Cărtărescu în plenul Academiei Române isterizând-o pe Blandiana: Confundă de un ridicol formidabil Mișcarea Legionară cu fascismul și nazismul și face eroarea grosolană și nerușinată de a-i ataca pe Eminescu și Cioran
Tip conținut: Opinii
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (2)