Av. Marina Ioana Alexandru solicită CCR renumărarea tuturor voturilor, constatarea fraudei electorale și anularea turului al doilea al alegerilor prezidențiale din 18 mai - DOCUMENT

Către,
CURTEA CONSTITUȚIONALĂ
Palatul Parlamentului, Intrarea B1,
București, Calea 13 Septembrie nr.2, sector 5, cod 050725
Email:registratura.generala@ccr.ro ; registratura.jurisdictionala@ccr.ro
Noi:
-Asociația Juriștilor pentru Apărarea Drepturilor și Libertăților (JADL), prin reprezentantul său legal, Președinte -Marina-Ioana Alexandru
-Asociația Starea De Libertate (SDL), prin reprezentantul său legal, Președinte-Pompiliu Diplan,
în temeiul dispozițiilor art.1 pct.3 și 5, art.2 pct.2, art. 29 pct. 1), art. 30 pct. 1), art. 31, art.142 pct.1, art. 146 lit. f) din Constituția României, art.1, art.2, art.3 și art.37 alin.1 din Legea 47/1992 privind organizarea și funcționarea Curții Constituționale a României, republicată, cu modificările și completările ulterioare, art.3 și art.52 din Legea 370/2004 pentru alegerea Președintelui României, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și în temeiul dispozițiilor Hotărârii nr.32/06 decembrie 2024 dată de Curtea Constituțională, publicată în Monitorul Oficial nr.1231/06 decembrie 2024, formulăm
SESIZARE de AUTOSESIZARE a CURȚII CONSTITUȚIONALE
cu privire la modul ilegal de desfășurare a campaniei electorale cât a modului ilegal de desfășurare scrutinului al doilea al alegerilor prezidențiale 2025, fapt ce a determinat o imensă fraudă electorală care are ca efect modificarea atribuirii mandatului Președintelui României, singura condiție legislativă de anulare a alegerilor prezidențiale numai după ce procesul electoral s-a consumat integral
Vă notificăm, ca în baza probatoriului concret pe care vi-l punem la dispoziție:
1.Să dispuneți renumărarea tuturor voturilor exprimate în România și în străinătate, în condiții de maximă securitate;
2.Să constatați frauda electorală la turul al doilea din data de 18 mai 2025, care a determinat modificarea atribuirii mandatului Președintelui României la alegerile prezidențiale 2025, acesta fiind totodată și un atac inadmisibil la ordinea constituțională;
3.Să dispuneți anularea turului al doilea al alegerilor prezidențiale din data de 18 mai 2025, desfășurat abuziv, nelegal și anticonstituțional, fapt ce a determinat o imensă fraudă electorală care are ca efect modificarea atribuirii mandatului Președintelui României, iar pe cale de consecință reluarea de îndată a acestuia.
În virtutea principiului si dreptului fundamental de acces liber la actul de justiție și al beneficiului de participare la înfăptuirea unui act de justiție echitabil, cerem citarea noastră pentru a putea fi prezenți fizic la termenul pe care-l veți fixa pentru soluționarea perezentului dosar ce are ca obiect sesizare de autosesizare a Curții Constituționale.
Referitor la admisibilitatea sesizării de autosesizare a Curții Constituționale cu privire la orice chestiuni ce țin de respectarea ordinii constituționale, învederăm că aceasta este admisibilă datorită jurisprudenței pe care CCR a consacrat-o prin Hotărârea nr.32/06 decembrie 2024 publicată în Monitotul Oficial nr.1231/06 decembrie 2024, care a fost dată ca urmare a autosesizării în vederea anulării întregului proces electoral de alegere a Președintelui României în anul 2024, pentru ingerințele străine în actul electoral.
Curtea Constituțională a decis ca un asemenea act este posibil și chiar necesar, respectiv că poate invalida alegeri din proprie inițiativă, în circumstanțe excepționale, cum este și cel care face obiectul prezentei cauze.
Astfel,pentru ingerințele străine în actul electoral și fraudarea actului electoral de alegere a Președintelui României în anul 2025, vă punem la dispoziție un probatoriu consistent, pe care aveți obligația să-l studiați și să-l rețineti, pentru o justă, etică și morală soluționare a cauzei.
Sesizarea pe care v-o adresăm este justificată atât de interesul, preocuparea și implicarea organizațiilor noastre în problemele ce vizează respectarea Constituției României si a legilor ei subsecvente, drepturile și libertățile fundamentale ale omului, securitatea națională, siguranța socială și a vieții fiecărui membru al societății românești, precum și de formularea de politici publice și de monitorizarea activității autorităților publice, acordarea suportului pentru respectarea drepturilor și libertăților omului-ființă vie și respectarea principiilor suverane ale dreptului la viață, la integritate fizică și psihică și la exprimarea consimțământului liber, informat corect și complet, neviciat și în condiții de etică și moralitate. Acestea făcând parte din obiectivele noastre principale.
Astfel, desfășurarea procesului electoral în condiții de legalitate, etică, moralitate, neutralitate și imparțialitate este o chestiune vitală de interes național care ne face responsabili mai ales atunci când procedura electorală este viciată de acte cu caracter penal.
Scopul demersului nostru este de a repune în legalitate și funcțiune statul român de drept, național, suveran, independent, unitar și indivizibil.
MOTIVE:
1.În exercitarea atribuțiilor care îi revin, Curtea Constituțională este singura în drept să hotărască asupra competenței sale, motiv pentru care are obligația să se autosesizeze în domeniul ei de competență în care are atribuții de verificare și control, atunci când există încălcări extrem de grave ale Constituției României, indiferent de modalitatea procedurală de sesizare a Curții.
2.Curtea Constituțională, prin Hotărârea nr.32/06 decembrie 2024 publicată în Monitorul Oficial nr.1231/06 decembrie 2024, general obligatorie și cu putere numai pentru viitor (art.147pct.4 din Constituția României) a statuat următoarele:
„3.Potrivit dispozițiilor art.146 lit.f) din Constituție, ale art.37 alin.(1) din Legea nr.47/1992, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.807 din 3 decembrie 2010, și ale art.3 din Legea nr.370/2004 pentru alegerea Președintelui României, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.650 din 12 septembrie 2011, Curtea Constituțională veghează la respectarea procedurii pentru alegerea Președintelui României și confirmă rezultatele sufragiului.”.....
„4.Scopul atribuției constituționale prevăzute de art.146 lit.f) este acela de a asigura respectarea principiului supremației Constituției, prevăzut la art.1 alin.(5), pe tot parcursul scrutinului prezidențial, precum și a valorilor constituționale prevăzute la art.1 alin.(3) și art.2 alin.(1) din Constituție, care caracterizează statul român și pe care Președintele României are îndatorirea de a le respecta și apăra. Atribuția Curții Constituționale potrivit căreia „veghează la respectarea procedurii pentru alegerea Președintelui”, reglementată de art.146 lit.f) din Constituție, nu poate fi interpretată restrictiv. Dispozițiile art.146 lit.f) din Constituție trebuie coroborate cu cele ale art.142 alin.(1) din Constituție și ale art.1 alin.(2) din Legea nr.47/1992, atribuția Curții Constituționale de a veghea la respectarea procedurii pentru alegerea Președintelui neputând fi disociată de rolul Curții Constituționale în arhitectura constituțională, acela de garant al supremației Constituției.”.......
„6.Democrația reprezintă un element fundamental al ordinii constituționale naționale și al patrimoniului constituțional european, iar dreptul la alegeri libere este unanim apreciat ca fiind expresia cea mai profundă a organizării unei societăți democratice (a se vedea și Decizia nr.242 din 3 iunie 2020, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.504 din 12 iunie 2020, paragraful 105), fiind esențial și determinant pentru sistemul democratic.
7.Dreptul de a vota și dreptul de a fi ales sunt cruciale pentru stabilirea și pentru menținerea fundamentelor unei democrații constituționale autentice și efective, guvernate de preeminența dreptului (a se vedea, mutatis mutandis, Hotărârea din 17 mai 2016, pronunțată în Cauza Karácsony și alții împotriva
Ungariei, paragraful 141), și sunt garantate prin Constituție. Astfel, Curtea reține că drepturile electorale sunt drepturi fundamentale de natură politică, reprezintă o condiție sine qua non a democrației și a funcționării democratice a statului și se exercită cu respectarea exigențelor Constituției și a legilor.
8.Art.1 alin.(3) din Constituție prevede că România este stat de drept, democratic și social, în care demnitatea omului, drepturile și libertățile cetățenilor, libera dezvoltare a personalității umane, dreptatea și pluralismul politic reprezintă valori supreme, în spiritul tradițiilor democratice ale poporului român și idealurilor Revoluției din decembrie 1989, și sunt garantate. Acest text constituțional stabilește în mod expres valorile pe care se fundamentează statul român, ele fiind un corolar al existenței în timp a acestuia. De asemenea, art.1 alin.(3) din Constituție precizează că aceste valori trebuie înțelese și aplicate „în spiritul tradițiilor democratice ale poporului român și idealurilor Revoluției din decembrie 1989”.
9.Potrivit art.2 alin.(1) din Constituție, „Suveranitatea națională aparține poporului român, care o exercită prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice și corecte, precum și prin referendum”. Așadar, caracterul corect al alegerilor este o expresie a suveranității și un principiu fundamental al statului român, care stă la baza stabilirii rezultatului alegerilor pentru funcția de Președinte al României. Ca atare, statul are obligația de a asigura un proces electoral transparent în toate componentele sale pentru a garanta integritatea și imparțialitatea alegerilor, acestea fiind premisele unei autentice democrații constituționale, a evoluției democratice a statului și a asigurării existenței statului de drept.
10.Statul are o responsabilitate pozitivă de a preveni orice interferență nejustificată în procesul electoral prin raportare la principiile constituționale. Pe de altă parte, statul are și datoria de neutralitate, care include și obligația de a întări reziliența alegătorilor, inclusiv prin conștientizarea electoratului cu privire la utilizarea tehnologiilor digitale în cadrul alegerilor, în special prin furnizarea de informații și sprijin adecvat. Prin urmare, statul trebuie să facă față provocărilor și riscurilor generate de campaniile de dezinformare organizate, de natură să afecteze integritatea proceselor electorale [a se vedea, în acest sens, și pct.14, 17 și 20 din Declarația interpretativă a Codului de bună conduită în materie electorală privind tehnologiile digitale și inteligența artificială, adoptată de Comisia Europeană pentru Democrație prin Drept (Comisia de la Veneția), la 6 decembrie 2024]. „.....
„12.Conform art.81 alin.(1) din Constituție, Președintele României este ales prin vot universal, egal, direct, secret și liber exprimat.”.....
„13.Libertatea alegătorilor de a-și forma o opinie include dreptul de a fi corect informați înainte de a lua o decizie. Mai precis, libertatea alegătorilor de a- și forma o opinie presupune dreptul de a obține informații corecte despre candidați
și procesul electoral din toate sursele, inclusiv online, precum și protecția împotriva influenței nejustificate, prin acte/ fapte nelegale și disproporționate, asupra comportamentului de vot. Publicitatea politică se poate transforma uneori
într-un „vector de dezinformare, în special atunci când [...] nu își dezvăluie caracterul politic, provine de la sponsori din afara Uniunii sau face obiectul unor tehnici de vizare a unui public-țintă sau de distribuire a materialului publicitar” [a se vedea, și Regulamentul (UE) 2024/900 al Parlamentului European si al Consiliului din 13 martie 2024 privind privind transparența și vizarea unui public- țintă în publicitatea politică, considerentul 4]. Pe cale de consecință, trebuie exclusă ingerința unor entități statale sau non-statale în realizarea unor campanii de propagandă sau dezinformare electorală.”.....
„15.Egalitatea șanselor trebuie garantată tuturor candidaților și partidelor și trebuie să stimuleze statul să adopte o atitudine obiectivă și imparțială față de ei și să aplice aceeași legislație în mod echitabil tuturor. Cheltuielile pentru publicitate electorală pot fi limitate pentru a garanta egalitatea șanselor [a se vedea și pct.18 și 21 al Raportului explicativ la Codul de bune practici în materie electorală. Linii directoare și raport explicativ, adoptat de Comisia Europeană pentru Democrație prin Drept (Comisia de la Veneția), în cadrul celei de-a 52-a sesiuni plenare (Veneția, 18-19 octombrie 2002)]. Totodată, egalitatea de șanse trebuie evaluată și prin prisma comportamentului electoral al competitorilor, în privința utilizării rețelelor sociale, a noilor tehnologii, a sistemelor de inteligență artificială și a finanțării campaniei electorale.”....
Astfel, având în vedere că „.....au fost induse suspiciuni cu privire la corectitudinea desfășurării alegerilor...... Curtea anulează întregul proces electoral cu privire la alegerea Președintelui României, desfășurat în baza Hotărârii Guvernului nr.756/2024 privind stabilirea datei alegerilor pentru Președintele României din anul 2024 și a Hotărârii Guvernului nr.1061/2024 privind aprobarea Programului calendaristic pentru realizarea acțiunilor necesare pentru alegerea Președintelui României în anul 2024. Efectul prezentei hotărâri vizează toate operațiunile electorale desfășurate în temeiul celor două hotărâri ale Guvernului, inclusiv voturile deja exercitate în cadrul celui de-al doilea tur de scrutin.
20.Prin urmare, procesul electoral pentru alegerea Președintelui României va fi reluat în integralitate, Guvernul urmând să stabilească o nouă dată pentru alegerea Președintelui României, precum și un nou program calendaristic pentru realizarea acțiunilor necesare. Toate aceste aspecte presupun inclusiv constituirea unor noi birouri electorale, depunerea din nou de candidaturi care urmează a fi evaluate de noul Birou Electoral Central și derularea unei noi campanii electorale corecte și transparente, prin raportare la principiile și valorile constituționale.
21.Prin realizarea acestui control constituțional și democratic asupra procesului electoral, Curtea își îndeplinește atribuția de a veghea la respectarea procedurii pentru alegerea Președintelui României, a cărei ultimă finalitate este restabilirea încrederii cetățenilor în legitimitatea democratică a autorităților publice, în legalitatea și corectitudinea alegerilor, precum și înlăturarea oricăror suspiciuni de natura celor constatate în prezenta cauză. Sunt astfel protejate atât drepturile electorale ale cetățenilor (dreptul de vot și dreptul de a fi ales), cât și fundamentele ordinii constituționale, premise esențiale pentru menținerea caracterului democratic și de stat de drept al României.”
3.Există un atac la suveranitatea statului român prin ingerințe externe asupra procesului electoral de alegere a președintelui României din data de 18 mai 2025, în favoarea unui anume candidat, respectiv în favoarea domnului Nicușor-Daniel Dan, conform dovezilor pe care le-am atașat prezentei sesizări de autosesizare a CCR.
Iar Curtea Constituțională, acum are în posesie probe/dovezi, din care să rezulte fraudă de natură să modifice atribuirea mandatului, astfel încât să dispună anularea turului al doilea al alegerilor prezidențiale din data de 18 mai 2025.
4.Prin aceste ingerințe externe asupra procesului electoral de alegere a președintelui României din data de 18 mai 2025, se provoacă disoluția României ca stat de drept independent, suveran, național, unitar și indivizibil, adică disoluția valorilor supreme, a tradițiilor, a idealurilor, a credinței, a libertății noastre ca țară și popor, ceea ce este inadmisibil și anticonstituțional.
5.Abuzurile săvârșite de către un grup politic organizat asupra cetățenilor româniprin manipularea și alterarea discernământului și vicierea consimțământului acestora, prin toate mijloacele dolosive cu privire la votul care se presupune a fi liber exprimat, pe de o parte, iar pe de alta parte, furtul și înlocuirea voturilor sau votul „acordat” de mii și mii de cetațeni ai României decedați. Dovezile sunt acte publice devenite deja de notorietate.
Toate aceste fapte incalificabile, ne-au aruncat ca stat român și popor înafara sferei statelor democratice în care securitatea națională și individuală a cetățenilor este garantată și asigurată.
6.Prin Constituția României demnitatea omului, securitatea vieții, securitatea națională, drepturile și libertățile cetățenilor sunt garantate. Toate acestea sunt grav afectate prin actele iresponsabile ale organizatorilor si artizanilor politici care au înfăptuit și/sau au îngăduit indiferent prin ce mijloc, frauda electorală la turul al doilea din data de 18 mai 2025.
7.Procesul electoral privind alegerea Președintelui României a fost viciat pe toată durata desfășurării lui și în toate etapele de multiple neregularități și încălcări ale legislației electorale care au distorsionat caracterul liber și corect al votului exprimat de cetățeni și egalitatea de șanse a competitorilor electorali,au afectat caracterul transparent și echitabil al campaniei electorale și au nesocotit reglementările legale referitoare la finanțarea acesteia. Toate aceste aspecte au avut un efect convergent de desconsiderare a principiilor esențiale ale alegerilor democratice.
Coordonatele în care s-a desfășurat procesul electoral al turului al doilea cu privire la alegerea Președintelui României din data de 18 mai 2025, a fost afectat caracterul liber exprimat al votului cetățenilor.
8.Caracterul liber exprimat al votului a fost încălcat prin faptul că alegătorii au fost dezinformați prin intermediul unei campanii electorale în cadrul căreia unul dintre candidați (domnul Nicușor Dan) a beneficiat de o promovare agresivă, derulată cu eludarea legislației naționale în domeniul electoral și prin exploatarea abuzivă a algoritmilor platformelor de social-media.
9. În Republica Moldova și alte puncte din diaspora românească au fost documentate numeroase situații în care cetățenii români au fost transportați în mod organizat cu autocare sau microbuze către secțiile de votare, fără transparență privind sursa finanțării sau motivația acestor deplasări.
Acest fenomen de „turism electoral”, în lipsa unor controale clare privind dubla votare și fără mecanisme de verificare a consimțământului liber exprimat, afectează egalitatea votului și ridică suspiciuni grave privind vicierea rezultatului final.
10.A fost afectată egalitatea de șanse a competitorilor electorali, ceea ce reflectă o alterare a însuși dreptului de a fi ales. Neregularitățile din campania electorală s-au răsfrânt asupra competitorilor electorali, din moment ce au creat o inegalitate vădită între candidatul care a manipulat tehnologiile digitale și ceilalți candidați participanți în procesul electiv. Astfel, expunerea semnificativă a unui candidat (Nicușor-Daniel Dan) a condus la reducerea direct proporțională a expunerii în media online a celuilalt candidat (George-Nicolae Simion) în procesul electoral. Or, utilizarea tehnologiilor digitale și a inteligenței artificiale, atât de către candidați ori competitori electorali, cât și de către partide politice, susținători ori simpatizanții lor trebuie să fie transparentă pentru a garanta integritatea și imparțialitatea alegerilor. În caz contrar, alegătorii sunt împiedicați să-și formeze o opinie despre candidați și alternativele electorale sau pot fi induși în eroare cu privire la identitatea și calitatea candidatului ori procedurile de vot. Prin urmare, utilizarea într-un proces electoral de către competitorii electorali, inclusiv de către partidele politice, a unor asemenea practici învestește autoritățile publice competente, potrivit legii, să verifice, să constate și, după caz, să sancționeze astfel de conduite.
Unica SOLUȚIE pentru a se pune capăt acestei anomalii în care România și poporul român am fost aruncați, este următoarea:
1.Să dispuneți renumărarea tuturor voturilor exprimate în România și în străinătate, în condiții de maximă securitate;
2.Să constatați frauda electorală la turul al doilea din data de 18 mai 2025, care a determinat modificarea atribuirii mandatului Președintelui României la alegerile prezidențiale 2025, acesta fiind totodată și un atac inadmisibil la ordinea constituțională;
3.Să dispuneți anularea turului al doilea al alegerilor prezidențiale din data de 18 mai 2025, desfășurat abuziv, nelegal și anticonstituțional, fapt ce a determinat o imensă fraudă electorală care are ca efect modificarea atribuirii mandatului Președintelui României, iar pe cale de consecință reluarea de îndată a acestuia.
Pe cale de consecință, procesul electoral al turului al doilea pentru alegerea Președintelui României 2025 este necesar a fi reluat în integralitate, Guvernul urmând să stabilească o nouă dată pentru alegerea Președintelui României, conform dispozițiilor legale în vigoare.
În concluzie, pentru toate motivele mai sus învederate și pentru nealterarea eticii și moralității, raportat la o justă cauză, în condiții de legalitate, cerem să luați act de această sesizare de autosesizare a Curții Constituționale, să retineți argumentele invocate cu privire la situațiile de absoluta nelegalitate și abuz și să dați curs soluționării pozitive a acesteia, pentru motivele extrem de grave pe care le-am invocat și pe care le susținem prin probele pe care le atașăm, respectiv link-urile care conțin aceste dovezi publice de necontestat, respectiv, mijloace materiale de proba (înregistrări audio, video, scrise, etc.)
Înțelegem să ne folosim și de orice alte mijloace de probă legale pe care Curtea Constituțională le va considera necesare pentru soluționarea justă a cauzei.
În drept, invocăm dispozițiile art.1 pct.3 și 5, art.2 pct.2, art. 29 pct. 1), art. 30 pct. 1), art. 31, art.142 pct.1, art. 146 lit. f) din Constituția României, art.1, art.2, art.3 și art.37 alin.1 din Legea 47/1992 privind organizarea și funcționarea Curții Constituționale a României, republicată, cu modificările și completările ulterioare, art.3 și art.52 din Legea 370/2004 pentru alegerea Președintelui României, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și în temeiul dispozițiilor Hotărârii nr.32/06 decembrie 2024 dată de Curtea Constituțională, publicată în Monitotul Oficial nr.1231/06 decembrie 2024.
Vă solicităm să ne confirmați de îndată, prin mesaj scris în email, la datele de contact menționate mai sus, numărul de înregistrare acordat acestei sesizări de autosesizare a Curții Constituționale, precum și numărul de dosar acordat, împreună cu termenul de soluționare stabilit, prin îndeplinirea tuturor demersurilor procedurale de citare a noastră ca părți legitime și direct interesate de respectarea ordinii constituționale si a Consitiției României, impreună cu legile subsecvente.
PROBE ÎN DOVEDIREA SUSȚINERILOR DIN ACȚIUNEA DEPUSĂ LA CCR
1.Injectie Voturi – Decedați
https://vm.tiktok.com/ZNdh8n1f6/
https://vm.tiktok.com/ZNdh8WdPx/
2.Injectie Voturi-Tabletele sunt de formă
https://www.tiktok.com/@prundurelemil/video/7506604389503618326?_r=1&_t=ZN-8wWSzvbmQRW
https://vm.tiktok.com/ZNdh8vHGG/
3.Injectie Voturi- Turism electoral
https://www.tiktok.com/@prundurelemil/video/7506604389503618326?_r=1&_t=ZN-8wWSzvbmQRW
4.Influențare voturi
https://vm.tiktok.com/ZNdhLeTBc/
https://vm.tiktok.com/ZNdh83YoG/
https://vm.tiktok.com/ZNdh8TVur/
5.Injectie Voturi-Liste suplimetare
https://vm.tiktok.com/ZNdh8KGwv/
https://vm.tiktok.com/ZNdh8EbJL/
6.Nicușor-Daniel Dan- autodenunț public
https://www.facebook.com/reel/1058175219613544
7.https://www.facebook.com/reel/665128549756435
https://votcorect.ro/prezidentiale-2025/sesizari/frauda-electorala-18-mai-2025/
https://votcorect.ro/prezidentiale-2025/sesizari/fraudarea-alegerilor/
https://votcorect.ro/prezidentiale-2025/sesizari/alegeri-tur-2/
8.Ingerințe străine
Președinta Republicii Moldova, Maia Sandu, îl susține pe Nicușor Dan în turul doi al alegerilor prezidențiale. Șefa statului a ținut să precizeze că își dorește o Românie care să sprijine Republica Moldova în parcursul său european.
https://www.youtube.com/watch?v=pLx9n9oNhDI
Președintele Republicii Moldova, Maia Sandu, a transmis, marți seară, un mesaj de susținere pentru candidatul independent la Președinția României Nicușor Dan și a făcut apel pentru cetățenii moldoveni care au și cetățenia română să voteze duminică pentru a proteja ceea ce a câștigat deja România, dar care este amenințat acum. Maia Sandu i-a urat succes lui Nicușor Dan și a adăugat că îi admiră acestuia ”decența, rezistența, respectul pentru adevăr”.
Nicușor Dan, susținut de Emmanuel Macron. „În cadrul acestor alegeri prezidențiale este cheia destinului nu numai al României”
Nicușor Dan a discutat cu șeful statului francez despre importanța alegerilor din România pentru viitorul întregii Europe.
Imaginea Franței, pătată de acuzații de influențare a alegerilor prezidențiale din România făcute de Pavel Durov
https://www.libertatea.ro/stiri/franta-acuzata-interventie-alegeri-romania-durov-5316208
Pavel Durov, fondatorul Telegram, revine pentru a spune cine este omul care „i-a cerut să interzică vocile conservatoare din România” / Reacția lui Elon Musk
Durov, patronul Telegram: Franța ne-a cerut să reducem la tăcere vocile conservatoare din România
VIDEO Liderul opoziției din Spania, mesaj de susținere pentru Nicușor Dan, pe care îl numește „viitorul european al României”
David Sacks: Lovitura tăcută dată de UE în România
https://r3media.ro/david-sacks-lovitura-tacuta-data-de-ue-in-romania/
În emisiunea „Ce-i în Gușă, și-n căpușă”, moderată de Cozmin Gușă la Radio Gold FM, jurnaliștii Bogdan Comaroni și Iulian Ionescu au vorbit despre dosarul MARII FRAUDE din 18 Mai, depus la CCR și care confirmă faptul că alegerile au fost furate în favoarea lui Nicușor Dan, ceea ce certifică faptul că axa SUA-Rusia nu vor recunoaște legitimitatea noului președinte.
Turului al doilea al alegerilor prezidențiale din data de 18 mai 2025 s-a desfășurat abuziv, nelegal și anticonstituțional, fapt ce a determinat o imensă fraudă electorală care are drept efect modificarea atribuirii mandatului Președintelui României ceea ce reprezintă o desconsiderare a principiilor esențiale ale alegerilor democratice.
Asociația Juriștilor pentru Apărarea Drepturilor și Libertăților
prin Președinte -Marina-Ioana Alexandru
și
Asociația Starea de Libertate
Prin Președinte-Pompiliu Diplan
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

ALEGERILE ȘI PROFEȚIA TULBURĂTOARE DE LA ATHOS: Al 7-lea și cel mai cutremurător motiv pentru care nici un creștin nu poate vota cu Nicușor Dan

ActiveNews cere RELUAREA ALEGERILOR PREZIDENȚIALE. Surse: George Simion este adevăratul câștigător al Președinției! Ingerența serviciilor speciale ale Franței în procesul electoral din România impune ANULAREA ALEGERILOR. SUA au datoria să intervină

7 MOTIVE PENTRU CARE NICI UN CREȘTIN ORTODOX NU-L POATE VOTA PE NICUȘOR DAN. Campanie de mii de scrisori către preoții din diaspora a candidatului progresist, necăsătorit, ”spovedit” la Biserica Catolică, susținut de Cultul Evanghelic, pro-avort și LGBT
Recomandările noastre
Secțiuni: Justiție Armată Servicii Opinii Politic Prima pagină Știri
Locații: România
Organizații: CCR
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)