Avocații Marina-Ioana Alexandru și Gheorghe Gabriel Căcescu: CHEMĂM ÎN JUDECATĂ Statul Român și Curtea Constituțională a României. 1. Constatarea Vacantării funcției de Președinte al României. 2. Invalidarea premierului Marcel Ciolacu
Către,
CURTEA DE APEL
BUCUREȘTI
CONTENCIOS
ADMINISTRATIV ȘI FISCAL
Splaiul
Independenței nr.5, sector 4 București
Email: alegericontencios.cab@just.ro ,
registraturaS8contenciosCAB@just.ro , registraturaS9contencios@just.ro
Dosar
nr.8/2/2025
Domnule/Doamnă
Președinte,
-Gheorghe Gabriel Căcescu, de profesie avocat
și intervenienții
-Marina-Ioana Alexandru, de
profesie avocat,
-Asociația Juriștilor pentru Apărarea Drepturilor și Libertăților
(JADL),
prin reprezentantul său legal, Președinte - Avocat Marina-Ioana Alexandru,
În temeiul dispozițiilor art.30
alin.1, art.6-9, art.22, art.31-33 și art.194 din CPC Cod procedură civilă, art.1
pct.1,3 și 5, art.16, art. 21, art.22, art.23(1), art.24, art.26(2), art.29,
art.30, art.31, art.36, art.52, art.54(1), art.55(1), art.80, art.81, art.82,
art.83, art.97 art.102, art.103, art.107, art.108, art.124 din Constituția
României, coroborat cu Legea nr.554/2004 cu modificările și completările ulterioare, cu Legea 47/1992 privind organizarea și
funcționarea Curții Constituționale, cu Legea 370/2004 cu modificările și
completările ulterioare,referitor la alegerea Președintelui României,
CHEMĂM
ÎN JUDECATĂ
1.STATUL ROMÂN, prin MINISTERUL FINȚELOR,
B-dul Libertății, nr.16, sector 5, cod 050706, București, prin reprezentantul
legal, Ministrul Finanțelor;
2.CURTEA CONSTITUȚIONALĂ A ROMÂNIEI, instituție
cu personalitate juridică, având sediul în Palatul Parlamentului, Intrarea Bl,
București, Calea 13 Septembrie nr.2, sector 5, prin reprezentantul său legal
judecător Marian Enache,
pentru
ca pe baza probelor ce vor fi administrate în cauză să dispuneți:
1.Constatarea Vacantării funcției de Președinte al
României intervenită în caz de
imposibilitate definitivă a exercitării atribuțiilor, în conformitate cu art.
97 alin 1 din Constituția României, având în vedere că la data de 21 decembrie
2024, a expirat ultimul mandat de 5 ani a președintelui Klaus Werner Iohannis.
2.Invalidarea desemnării candidatului pentru
funcția de prim-ministru în persoana domnului Ion Marcel Ciolacu.
3.Invalidarea Guvernului Ciolacu 2, începând cu
data de 22 decembrie 2024.
4.Să constatați NULITATEA ABSOLUTĂ a tuturor
actelor emise de Guvernul Ciolacu după data de 21 decembrie 2024.
MOTIVELE ACȚIUNII:
În
fapt,
1)La data 21 decembrie 2024, a încetat de drept
cel de-al doilea mandat al funcției de Președinte al României, în persoana
domnului Klaus Werner Iohanis, fapt pentru care, din data de 22 decembrie 2024,
orele 00,00, acesta ocupă ilegal și ilegitim funcția de Președinte al României.
Potrivit art. 83( 1) din Constituția României,
mandatul Președintelui României este de 5 ani și se exercită de la data
depunerii jurământului.
Conform
prevederilor exprese ale art.83(3) din Constituția
României, mandatul Președintelui României poate fi prelungit prin lege
organică, în caz de război sau de catastrofă.
2)Conform art.83(2), Președintele României își
exercită mandatul până la depunerea jurământului de Președintele nou ales.
În conformitate cu art.97 alin 1 din Constituția
României, vacanța funcției de Președinte al României intervine în caz de
demisie, de demitere din funcție, de imposibilitate definitivă a exercitării
atribuțiilor sau de deces.
3)În speță, vacanța funcției de Președinte al
României a intervenit ca urmare a imposibilității definitive a exercitării
atribuțiilor sale, deoarece mandatul său a încetat de plin drept.
În conformitate cu art. 81 di Constituția României,
nicio persoană nu poate îndeplini funcția de Președinte al României decât
pentru cel mult două mandate.
Prin implicarea directă, abuzivă și ilicită, la CCR,
domnul Klaus Werner Iohanis, a reușit prin trafic de influență anularea alegerilor prezidențiale
din data de 08 decembrie 2024.
Potrivit art 52 (1) din Legea nr. 370/2004, Curtea Constituțională anulează
alegerile în cazul în care s-a constatat pe bază de probe concrete că votarea
și stabilirea rezultatelor au avut loc prin fraudă de natură să modifice
atribuirea mandatului sau, după caz, ordinea candidaților care pot participa la
al doilea tur de scrutin. În această situație Curtea va dispune repetarea
turului de scrutin fraudat, în a doua duminică de la data anulării alegerilor.
4)DE OBSERVAT, în
cauză, la data emiterii Hotărârii nr.32/06 decembrie 2024 de anulare a
alegerilor, Curtea Constituțională, nu a avut în posesie PROBE, DOVEZI,
din care să rezulte fraudă de natură să modifice atribuirea mandatului, singura
condiție legislativă de anulare a alegerilor prezidențiale.
Mai mult, textul de lege face referire la atribuirea
mandatului, asta înseamnă că alegerile au avut loc deja, a fost deja desemnat canditatul la presedințiale, au fost validate alegerile și, a fost
atribuit mandatul de președinte. Adică, este vorba despre un proces electoral
consumat, nu aflat în plină desfășurare.
Curtea Constituțională a emis în mod abuziv și ilicit
Decizia de anulare a alegerilor inainte de finalizarea alegerilor și atribuirea
mandatului de președinte, ceea ce constituie un grav abuz de drept.
Hotărârea CCR nr.32/06 decembrie 2024 este ea însăși
anticonstituțională, pe de o parte, iar pe de altă parte, nicio
hotărâre, decizie, directivă, ordin etc. indiferent de emitent, nu poate opri
un proces de votare aflat în plină desfășurare.
Deci, CCR nu putea să întrerupă procesul electoral
aflat în plină desfășurare.
Atât voturile liber exprimate ale cetățenilor români,
cât și candidații clasați pentru turul al doilea al alegerilor prezidențiale,
au fost validați de Curtea Constituțională prin Hotărârea nr.31/02 decembrie
2024, publicata în Monitorul Oficial nr.1214/03 decembrie 2024.
S-a ignorat Art.2 pct.1 din Constituția
României care dispune imperativ: „Suveranitatea națională aparține poporul
român”(care este titularul natural și de drept al puterii politice).
Cerem a se reține:
-Votul cetățenilor reprezintă consimțământul liber
exprimat cu discernământ.
-Anularea procesului electoral, înseamnă anularea
tuturor voturilor valide, adică, înseamnă anularea consimțământului liber
exprimat cu discernământ a 9 (nouă) milioane de cetățeni ai României din țară
și străinătate din turul 1+ alte zeci de mii de voturi din turul 2.
Mai mult, Curtea Constituțională prin cei 9 membri, nu
a dispus în conformitate cu legea repetarea turului de scrutin în a doua
duminică de la data anulării alegerilor, atribuție exclusivă acesteia conform
textului de lege mai sus arătat.
5)Având
în vedere:
-că în cauză nu s-a dispus repetarea turului de
scrutin în a doua duminică de la data anulării alegerilor, conform legii mai
sus enunțată,
-că la data de 21 decembrie 2024, a încetat de drept
mandatul Președintelui României Klaus Werner Iohanis,
-că domnul Klaus Werner Iohanis, este la al doilea
mandat finalizat complet și potrivit Constituției nu mai are dreptul de a
candida la funcția de președinte, în speță este incidentă dispoziția legală,
Constituțională art.97 alin 1, privind intervenită vacanța funcției de Președinte
al României intervenită în caz de
imposibilitate definitivă a exercitării atribuțiilor.
Raportat la situația mai sus expusă, la acest
moment, orice dispoziție, Decret sau alte acte cu caracter juridic încheiate de
acesta în calitate de președinte al României, sunt lovite de NULITATE ABSOLUTĂ,
fără eficiență și fără a putea produce efecte juridice legale.
Rolul
Președintelui:
Președintele României reprezintă statul român și este
garantul independenței naționale, al unității și al integrității teritoriale a
țării.
Președintele
României veghează la respectarea Constituției și la buna funcționare a
autorităților publice.
În
acest scop, Președintele exercită funcția de mediere între puterile statului,
precum și între stat și societate. (Articolul 80 - Constituția României)
.
Interimatul
funcției:
Dacă funcția de Președinte devine vacantă ori dacă
Președintele este suspendat din funcție sau dacă se află în imposibilitate
temporară de a-și exercita atribuțiile, interimatul se asigură, în ordine,de
președintele Senatului sau de președintele Camerei Deputaților.
Pe durata interimatului nu se pot transmite mesaje
adresate Parlamentului, nu poate fi dizolvat Parlamentul și nu se poate
organiza referendumul. (Articolul 98 - Constituția României).
Conform legii, Curtea Constituțională
constată existența împrejurărilor care justifică interimatul în exercitarea
funcției de Președinte al României în următoarele situații:
–
când funcția devine vacantă în cazurile prevăzute de art.97 din Constituție
(demisie, demitere din funcție, imposibilitate definitivă a exercitării
atribuțiilor, deces);
Cererea pentru constatarea existenței împrejurărilor
care justifică interimatul funcției de Președinte al României va fi însoțită de
dovezile necesare, iar dezbaterile au loc fără înștiințarea părților.
În cadrul acestei atribuții, Curtea Constituțională
pronunță, în conformitate cu prevederile art.11 alin.(1) lit. B. b) din Legea
nr.47/1992, o hotărâre. Aceasta se ia cu votul majorității judecătorilor
Curții.
Dacă interimatul funcției de Președinte al României se
datorează imposibilității temporare de a-și exercita atribuțiile, cererea se
face de Președintele României sau de președintele uneia dintre Camerele
Parlamentului.
Având în vedere că domnul Klaus Werner Iohanis, nu a
făcut din proprie inițiativă cerere privind interimatul funcției de Președinte
al României și nici nu și-a manifestat intenția de a intra în legalitate, formulăm
prezenta cerere în calitate de cetățean al României și persoană juridică română,
care suntem NEDREPTĂȚIȚI și VĂTĂMAȚI în drepturile si libertățile noastre,
securitatea vieții personale și implicit securitatea națională fiind pusă în
pericol iminent de către aceia care, se pretind a fi aleșii si reprezentanții
noștri foști și actuali, aceia care prin jurământ au jurat credință României și
poporului român, au jurat să respecte Constituția României, drepturile și
libertățile noastre, să ne asigure bunăstrea și prosperitatea ca popor si ca
țară, iar noi, îi plătim pentru asta din banii noștri constituiți ca buget de
stat.
6)ALTE
ASPECTE JURIDICE
Rolul
Președintelui
Președintele României desemnează un candidat pentru
funcția de prim-ministru și numește Guvernul pe baza votului de încredere
acordat de Parlament, art.85 din Constituția României.
Având în vedere că la data de 21 decembrie 2024, mandatul Președintelui Klaus Werner Iohanis, a încetat de drept, prin efectul
legii, domnul Klaus Werner Iohannis,
ilegal și ilegitim, a făcut o propunere de prim-ministru și a numit un Guvern
în calitate de persoană fizică, nu în calitate de Președinte al României,
motiv pentru care desemnarea premierului Ion Marcel Ciolacu, este
ilicită, abuzivă și lipsită de a produce efecte juridice, într-un cuvânt
desemnarea premierului este NULĂ DE DREPT.
Pentru aceleași considerente și investirea, numirea
Guvernului României în varianta actuală este lovită de NULITATE ABSOLUTĂ.
Plecând de la nulitatea desemnării premierului Ion Marcel
Ciolacu și de la nulitatea numirii Guvernului, toate actele emise de Guvernul
Ciolacu 2 începând cu data de 22 decembrie 2024, orele 00,00, sunt lovite de
NULITATE ABSOLUTĂ, fără eficiență juridică, fără legimitate și în dezacord total
cu Constituția României si cu legile țării.
Actele normative pe care actualul Guvern le adoptă sau
la care achiesează în numele nostru și al României, sunt nule absolut pentru
România stat de drept național, suveran, independent, unitar, indivizibil și
democratic, motiv pentru care, nouă românilor nu ne sunt opozabile și nu ne
incumbă, fapt pentru care actualul Guvern, ca și cetățeanul Klaus Werner
Iohannis care ocupă ilegal și ilegitim funcția de Președinte, prin uzurpare de
calităti oficiale din data de 22 decembrie 2024, orele 00,00, nu au nici o calitate
în fața noastră, cetățenii români, pentru a ne impune orice, prin orice mijloc.
Iar în consecință, actualul Guvern nu are
legitimitatea, calitatea și competența de a organiza noi alegeri prezidențiale,
etc.
Quod nullum est, nullum producit effectum, (ceea ce
nu este nu poate produce niciun efect) , adagiu latin
care exprimă, în procesul civil, unul din efectele nulității, adică regula
potrivit căreia ceea ce este nul (un act de procedură) nu poate produce
efectele urmărite la îndeplinirea lui.
Inclusiv Ordonanța ,,Trenulețul,, emisă de Guvernul
României Ciolacu 2, este lovită de NULITATE ABSOLUTĂ.
Legea fundamentală a țării-Constituția României,
suveranitatea și libertatea poporului român nu se negociază, nu se
comercializează și nu se contestă, acestea sunt sacre și nu reprezintă favoruri
care să fie acordate după bunul plac al unei instituții, a unui grup politic
sau al vreunui funcționar public - salariat al poporului român.
Învederăm faptul ca orice om, cetățean al României are
interesul, dreptul și obligația de a formula cerere de chemare în judecată a
autorităților care săvârșesc nelegalități și de a solicita respectarea
Constituției României și a legilor țării.
Această prevedere, într-un context mai general, dă
dreptul tuturor cetățenilor români din România și din diaspora românească să ia
atitudine, inclusiv prin procese în instanță, atunci când se încalcă legile și
mai ales drepturi și libertăți fundamentale din Constituția României.
Prezenta acține pe care v-o adresăm este justificată
în primul rând de legitima apărare, precum și de interesul, preocuparea și
implicarea Asociației Juriștilor pentru Apărarea Drepturilor și Libertăților în
problemele ce vizează drepturile și libertățile fundamentale ale omului,
securitatea națională, siguranța socială și a vieții fiecărui membru al
societății românești, de formularea de politici publice și de monitorizarea
activității autorităților publice, acordarea suportului pentru respectarea
drepturilor și libertăților omului-ființă vie și respectarea principiilor
suverane ale dreptului la viață, la integritate fizică și psihică și la
exprimarea consimțământului liber, informat corect, complet, neviciat, în
condiții de etică și moralitate, neutralitate și imparțialitate. Acestea făcând
parte din obiectivele noastre principale.
Scopul demersului nostru este de a repune în
legalitate și funcțiune statul român de drept, național,
suveran, independent, unitar și
indivizibil.
Pe cale de consecință, pentru
toate motivele mai sus învederate și pentru nealterarea eticii și moralității,
raportat la o justă cauză, în condiții de legalitate, vă solicităm admiterea
prezentei cereri de chemare în judecată, așa cum a fost formulată și motivată,
dispunând:
1.Constatarea Vacanței funcției de Președinte al
Romăniei intervenită în caz de
imposibilitate definitivă a exercitării atribuțiilor, în conformitate cu art.
97 alin 1 din Constituția României, având în vedere că la data de 21 decembrie
2024, a expirat ultimul mandat de 5 ani a președintelui Klaus Werner Iohannis.
2.Invalidarea desemnării candidatului pentru funcția
de prim-ministru în persoana domnului Ion Marcel Ciolacu.
3.Invalidarea Guvernului Ciolacu 2, începând cu data
de 22 decembrie 2024.
4.Să constatați NULITATEA ABSOLUTĂ a tuturor actelor
emise de Guvernul Ciolacu după data de 21 decembrie 2024.
În susținerea și dovedirea afirmațiilor făcute mai susînțelegem să ne folosim de proba cu înscrisuri, interogatoriul pârâtelor,
mijloace materiale de proba (înregistrări audio, video, scrise, etc.) și de
orice alte mijloace de probă legale pe care instanța de judecată le va
considera necesare pentru soluționarea justă a cauzei.
În drept, invocăm
dispozițiile art.30 alin.1, art.6-9, art.22, art.31-33 și art.194 din CPC Cod
procedură civilă, art.1 pct.1,3 și 5, art.16, art. 21, art.22, art.23(1),
art.24, art.26(2), art.29, art.30, art.31, art.36, art.52, art.54(1),
art.55(1), art.80, art.81, art.82, art.83, art.97 art.102, art.103, art.107,
art.108, art.124 din Constituția României, coroborat cu Legea nr.554/2004 cu
modificările și completările ulterioare, cu Legea 47/1992 privind organizarea
și funcționarea Curții Constituționale, cu Legea 370/2004 cu modificările și
completările ulterioare, referitor la alegerea Președintelui României
În temeiul dispozițiilor art.183 pct.1 si 3 din codul
de proc.civilă coroborat cu dispozitiile OG 27/2002, depunem prezenta cerere
prin e-mail, urmând ca formatul letric cu semnăturile în original și dovada
achitării taxei de timbru să le depunem de îndată și prin serviciul
registratură sau poștă cu valoare declarată.
Gheorghe Gabriel Căcescu, Marina-Ioana
Alexandru
și
Asociația
JURIȘTILOR PENTRU APĂRAREA DREPTURILOR ȘI LIBERTĂȚILOR
prin
Președinte - Avocat Marina-Ioana Alexandru
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
CG11 înscrie spectaculos dintr-o aruncare de 3 puncte
PROCESUL S-A ÎNCHEIAT! Călin Georgescu la Înalta Curte: ”NU EXISTĂ PROBE! Este o luptă împotriva lui Dumnezeu și a poporului român!”. Demonstrație de solidaritate - ACTUALIZARE / VIDEO LIVE. Legitimă Apărare: TURUL 2 ÎNAPOI!
IOHANNIS - OFIȚER SAU TURNĂTOR LA SECU?
Mai dorește Trump pace în Ucraina?
Călin Georgescu i-a avertizat pe șeful SIE, Vlase, pe fostul șef SRI, Hellvig și pe ”soldățeii lui de carton”, frații Muraru cât și pe vaccinistul V. Gheorghiță! ”Români, Vă chem la Marea Horă a Neamului pe 24 ianuarie”. Ce spune despre ”mama legionară”
Bogdan Tiberiu Iacob: Scandalul ”Mama legionară” – cea mai bună veste pentru candidatul Călin Georgescu - FOTO/DOC
Recomandările noastre
DOVADA FALSULUI LUI BICHIR cu ”MAMA-LEGIONARĂ”. Aneta Popescu din documentul lui Florian Bichir de înfierare a suveranistului Călin Georgescu este născută în 1894 - DOCUMENT
Prof. Dr. Nicolae Dima: Dr. Călin Georgescu - Între idealism și realism geopolitic. Nu ne vom mai întâlni curând cu o altă asemenea șansă
ADEVĂRUL despre ATENTATUL TERORIST MAGHIAR de la SFÂNTU GHEORGHE. Video în premieră: MARTORUL-SURPRIZĂ. O delegație a Uniunii Scriitorilor condusă de Radu Theodoru și D.R. Popescu, ȚINTA teroriștilor unguri. EXCLUSIV
De ce îl urăsc pe Georgescu gemenii ideologici Tismăneanu și Bănescu: sunt chinuiți de același tată - tatăl minciunii
Secțiuni: Eveniment Politic Prima pagină Știri
Persoane: Klaus Iohannis Marcel Ciolacu
Locații: Palatul Cotroceni
Tip conținut: Opinii
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (13)