ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Înainte de toate, actuala pandemie care a întors lumea cu fundul în sus este o colosală afacere.

Un editorial de Peter Skurkiss în American Thinker pe care l-am tradus pentru cititorii ActiveNews.
 

*


Unul dintre cei mai mari partizani ai nebuniei vaccinurilor a fost sistemul de sănătate.

De ce? Pentru a proteja sănătatea publică de un virus mortal? Cum ar putea fi așa, când rata de mortalitate a gripei Wuhan este relativ mică?

La urma urmei, rata de mortalitate medie (Infection Fatality Rate - IFR) a COVID este de numai 0,26% dintre cei infectați (o statistică pe care presa refuză sistematic și deliberat să o menționeze public).

Aceasta înseamnă că 99,7% din public nu se află în pericol din cauza COVID, fie că este vaccinat, fie că nu.

Răspunsul față de promovarea agresivă a vaccinurilor are numeroase fațete, dar mă voi concentra aici doar asupra uneia - Big Pharma.

Industria farmaceutică este un element central în sistemul de sănătate. Este coada care mișcă câinele. Și, nici o surpriză, este vorba despre bani.

Săptămâna trecută s-a semnalat că giganții farmaceutici se scaldă în bani prin vânzarea noilor vaccinuri COVID-19 insuficient testate.

Pfizer se așteaptă să câștige 33,5 miliarde de dolari în 2021.

Johnson & Johnson estimează că vânzările vaccinurilor sale COVID-19 pe întreg anul se vor ridica la 2,5 miliarde de dolari, iar Moderna prevede câștiguri de 19,2 miliarde de dolari.

O grămadă de bani.

Pfizer a declarat că o a treia doză de „rapel” din vaccinul său va fi necesară în viitor, ceea ce o va ajuta să aibă vânzări și mai mari în 2022. Compania a anunțat că pe 28 iulie depune o cerere pentru o nouă folosire de urgență a celei de-a treia doză începând cu august.

Gripa Wuhan se dovedește a fi un pom cu mere de aur pentru Big Pharma. Cu cât îl scutură mai tare, cu atât mai mulți dolari îi pică în poală.

Acum, a apărut o tulpină „delta”. Vor apărea în curând o tulpină „epsilon” și una „zeta”? De ce nu? Cu toții știm că virușii cunosc mutații naturale. Unde se va sfârși? Cu tulpina „omega”?

De-ar fi și sfârșitul lumii, puteți fi siguri că Big Pharma își va promova produsele. Miza o reprezintă bonusurile de corporație și valoarea pe bursă.

Big Pharma are puterea de a forța vânzarea vaccinurilor. Din punct de vedere al banilor cheltuiți pentru lobby în 2021, grupul Pharmaceutical Research & Manufacturers of America se plasează pe locul trei la nivel național. 

Interesant este că pe pozițiile patru, cinci și șase se află de asemenea membri ai sistemului de sănătate. Aceștia sunt American Hospital Association, Blue Cross / Blue Shield și, respectiv, American Medical Association. 

Pfizer singură se plasează pe poziția 15.
 
Aceasta înseamnă putere de a-și face auzite vocile.

Dar Big Pharma face mai mult decât să își folosească banii pentru a cumpăra politicieni care să îi satisfacă interesele. Ea stabilește și muzica după care dansează presa, prin banii alocați pentru publicitate.

Iată ce scria Robert F. Kennedy în prefața cărții Adevărul despre COVID-19 de dr. Joseph Mercola și Ronnie Cummings:

„Bugetul anual de publicitate de 9,6 miliarde de dolari al Big Pharma le acordă acestor companii lipsite de scrupule controlul asupra știrilor și rețelelor noastre de televiziune. Factori economici puternici (companiile farmaceutice sunt cei mai mari cumpărători de publicitate la televiziune) au descurajat multă vreme presa corporatistă să critice producătorii de vaccinuri.
 
„În 2014, președintele rețelei Fox, Roger Ailes, mi-a spus că ar concedia pe oricare dintre noii săi realizatori de emisiuni care mi-ar permite să vorbesc pe post despre siguranța vaccinurilor.

„«Divizia noastră de informații», a explicat el, «obține până la 70% din veniturile sale publicitare de la companiile farmaceutice, în anii ne-electorali»”

Așa se face că, în asociere cu cenzura coloșilor din Silicon Valley, precum Twitter, Facebook și YouTube, Big Pharma manipulează publicul să accepte politica oficială privind vaccinurile.

Acest mesaj susține că vaccinurile sunt deopotrivă sigure și eficiente. Nici una dintre aceste afirmații nu a fost dovedită până acum.