Profesorul japonez dr. Murakami de la Universitatea de Știință din Tokyo a făcut o descoperire uimitoare. Vaccinul Pfizer conține o secvența promotor a unui virus cancerigen, virusul SV 40. Secvența SV40 este complet inutilă pentru a producerea vaccinului ARNm. Se pare că același lucru a fost descoperit in aprilie 2023 de către Kevin McKernan, fondator al companiei Medicinal Genomics, atât în serul experimental Pfizer cât și în cel de la Moderna - STUDIU AICI. Această este discuția profesorului japonez  - Transcrierea urmează după VIDEO:

„Acum este posibil să citim secvența ADN. Această secvență ADN (este) constatată în vaccinul Moderna. Poate fi dificil pentru publicul general să înțeleagă, dar această secvență este de forma unui inel. ADN-ul plasmidic este de forma unui inel și este descrisă secvența de ADN din acest inel.

Proteina spike este codificată în această parte a secvenței de ADN. Această parte a secvenței de ADN indică gena spike. Vaccinul Moderna are are o secvență vector care este adesea prezentă în Escherichia coli.

Totuși vaccinul Pfizer are o problemă uluitoare. Am făcut o descoperire importantă.

Această imagine reprezintă o imagine mărită a secvenței vaccinului Pfizer.

După cum observați secvența vaccinului Pfizer conține aici o parte din secvența virusului SV40.

Această secvență este cunoscută ca promotor. Pe scurt, promotorul determină creșterea expresiei genei. Promotorul este o secvență care este esențială pentru expresia genelor.

Problema este că secvența este prezentă într-un virus bine-cunoscut ca fiind carcinogenic.

Întrebarea este de ce o astfel de secvență care este derivată dintr-un astfel de virus cancerigen este prezent în vaccinul Pfizer?

Cu siguranță nu este nevoie de o astfel de secvență virală carcinogenă în vaccin.

Această secvență nu este necesară pentru producerea vaccinului ARNm.

Este o problemă că o astfel de secvență este clar conținută în vaccin.

Și aceasta nu este singura problemă. Dacă o secvență ca aceasta este prezentă în ADN, ADN-ul migrează ușor în nucleu. Prin urmare, aceasta înseamnă că ADN-ul poate intra cu ușurință în genom. Problema este că dacă o astfel de secvență rămâne intactă, ADN-ul migrează cu ușurință în nucleu. Înseamnă că ADN-ul poate intra cu ușurință în nucleu. Acestea sunt probleme alarmante.

Aceasta înseamnă că promotorul SV 40 conține de asemenea secvențe care pot fi transportate în nucleu?

Da, asta înseamnă.

Deci afirmați că ADN-ul poate ajunge ușor în nucleu?

Da, aceasta înseamnă că ADN-ul conține secvențe care pot fi care pot ajunge ușor în nucleu. Este un fapt binecunoscut. Acest fapt a fost deja documentat într-un număr de articole științifice. Este esențial să fie înlăturate aceste secvențe. Aceste secvențe trebuie înlăturate! Totuși Pfizer a produs un vaccin din care nu a înlăturat aceste secvențe.

Dar asta este totuși scandalos de răuvoitor!

Adevărat!

Pfizer conține secvența promotorului SV 40 care este complet nelegată de sinteza in vitro a ARN-ului mesager.
Trebuie ridicată această problemă! De ce este prezentă această secvență promotor ADN? Această secvență promotor este complet necesară pentru producerea vaccinului ARN mesager.

De fapt SV40 este un promotor al virusurilor cancerigene.

Da, SV40 este bine cunoscut. Secvența promotor a virusului cancerigen este prezentă în ADN pentru câteva motive. După cum știți noi utilizăm secvența promotor a virusului SV40 în experimente variate. Totuși, rămâne întrebarea de ce secvența promotor este prezentă în vaccinul ARN mesager.”

Citiți și EXCLUSIV. Dr. MASAHIKO OKADA prezintă românilor un ADEVĂR ȘTIINȚIFIC care ar trebui să blocheze vaccinarea pe loc. EFICIENȚA vaccinului Pfizer este, în realitate, DOAR DE 0.84%. INTERVIU ActiveNews cu reputatul profesor japonez. VIDEO