Organizația: Agenția Națională pentru Egalitatea de Șanse între Femei și Bărbați
Din companiile care au îmbrățișat „diversitatea”

Comisia Europeană sărbătorește „luna diversității” pro-LGBT, prilej pentru companii și instituții din România să semneze Carta Diversității curcubeice. Printre ele: DIGI, Vodafone, Orange, BCR, Raiffeisen Bank, Johnson&Johnson, IKEA, Carrefour, Renault

Mișcarea LGBT mascată sub umbrela „diversității” este îmbrățișată deja în România, prin semnarea Cartei Diversității, de instituții sau companii majoritar străine și filiale românești ale unor firme străine, cum ar fi:

Foto: partidaromilor.ro

O Agenție Națională pune la bătaie jumătate de milion de euro pentru propagandă în școli și universități privind egalitatea de gen și combaterea violenței domestice sau a discriminării femeilor rrome

Agenția Națională pentru Egalitatea de Șanse între Femei și Bărbați a lansat în SICAP o licitație de 2,43 de milioane de lei pentru campanii publicitare care să conștientizeze populația României asupra fenomenului violenței domestice și al discriminărilor la adresa femeilor rrome