Organizația: Ministerul Afacerilor Externe
Radu Ioanid și pupilul lui, Andrei Muraru, făcând pe ambasadorul, la Washington

Senatorul Virgiliu George Vlăescu acuză: ”Ambasadorii din SUA și Israel trădează România, iar partidele de la putere sunt complice la subminarea democrației”. Antisemitimul inventat, folosit ca o ”o bâtă electorală” de aplaudacii lui Crin Antonescu

Cer rechemarea imediată a ambasadorilor Muraru și Ioanid – trădarea nu poate fi tolerată! Vreau răspunsuri clare: de ce partidele de la putere tac? Sunt de acord cu acest atac sau doar le e frică să piardă controlul? Propun o reformă urgentă a diplomației: ambasadorii să fie aleși pentru competență, nu pentru loialitate față de PSD sau PNL.

ActiveNews a câștigat procesul cu MAE pentru adevărul despre Canalul Bâstroe. Ucraina a atentat la Delta Dunării și securitatea României cu sprijin de la București. Urmează să executăm MAE pentru divulgarea Notei Verbale de aprobare. SENTINȚĂ DEFINITIVĂ

Au trecut doi ani și o lună de când am încercat să aflăm pe căi normale un răspuns firesc de la MAE la o întrebare foarte fierbinte la ora aceea: cine a dat aprobarea din partea română pentru dragarea ilegală de către Ucraina, până la adâncimi de 9 metri, a Canalului Bâstroe din Delta Dunării și tranzitarea acestuia de către nave de mare tonaj.

Instanța și ActiveNews spulberă MAE în scandalul Canalului Bâstroe declanșat exact acum un an. Tribunalul București obligă Ministerul Afacerilor Externe să ne spună cine a semnat pentru Afacerea Bâstroe. Adică CINE A TRĂDAT - DOCUMENT

Românii nici acum nu înțeleg nivelul adânc al trădării naționale în acest caz, pentru că operațiunea din care am ieșit vânduți nu s-a discutat în public pe toate coordonatele ei. Trădătorii României din presă și sistem au încercat să îngroape canalul sub mormane de dezinformări mediatice de joasă speță.

Foto: Daniel Andrei Bădescu

Ucraina o dă pe față - Delta va fi complet distrusă: Adâncim și relansăm Canalul Bîstroe ca rută alternativă pentru exporturile agricole. Un canal mai adânc va permite exportul lunar a încă 500.000 de tone

Canalul Bîstroe este văzut de oficialii ucraineni ca o rută alternativă pentru exporturile de cereale, ceea ce ActiveNews a afirmat și demonstrat de la începutul Scandalului Bîstroe. De altfel, Kievul susține că porturile dunărene sunt de importanță majoră pentru aceste exporturi prin intermediului Canalului Bîstroe Dunăre - Marea Neagră.

Afiș-protest al artistului Eugen Mihăescu și un copil sârb în timpul bombardamentelor NATO din Iugoslavia

Apelul lui Liiceanu, Șora și Patapievici pentru “violență contra violență” în Iugoslavia și susținerea lui Andrei Pleșu și Zoe Petre pentru bombardarea poporului sârb de Sfintele Paști 1999 - “un act de civilizație”. ISTORIA NU SE PRESCRIE

În sfârșit, nu credem că valorile democrației sunt compromise, atunci când se răspunde violenței cu altă violență. Un bărbat care intervine când o femeie este bătută pe stradă nu se degradează coborându-se la violență, ci se înalță anulând prin forță mârșăvia folosirii forței împotriva celui neapărat.

VIDEO: Bîstroe, 15 martie 2023 - UCRAINA SFIDEAZĂ DIN NOU ROMÂNIA! După trei săptămâni de când Grindeanu a anunțat că așteaptă să intre pe canal pentru a începe măsurătorile, promisiunea ucrainenilor s-a concretizat printr-o nouă ȚEAPĂ

Au trecut trei săptămâni de atunci și cinci de când presa a aflat ce fac ucrainenii de aproape un an pe Bîstroe, pe care l-au transformat într-un nou Canal Dunăre-Marea Neagră, prin inima Rezervației UNESCO Biosfera Delta Dunării

DEMONSTRAȚIE CONTRA MINCIUNII la București. Iar minte Kievul de îngheață apele pe Bîstroe: Dragorul HEGEMANN IV sapă la gura Canalului când oficialii susțin că Ucraina a încetat orice formă de dragaj. VIDEO cu NOUA MINCIUNĂ

Mai mulți români au demonstrat marți în fața Ambasadei Ucrainei la București în semn de protest față de șirul interminabil de minciuni ucrainene privind atacul anti-România din inima Deltei, de pe Bîstroe, care a culminat azi cu minciuna că gata

Nava cargo „Mar Bianco”, cu un pescaj de 7 metri, navigând sub pavilion al Republicii Moldova, a trecut fără jenă prin canalul Bîstroe pe 4 martie 2023. În vremea aceasta autorităților din România li se spune că trebuie să aștepte aprobări din partea Armatei Ucrainei pentru a putea măsura adâncimea canalului. Mai e nevoie?

AVEM DOVADA: NAVĂ DIN MOLDOVA CU PESCAJ DE 7 METRI PE BÎSTROE! Demonstrație la Ambasadă după ce Ucraina și-a bătut joc de România și a invocat că trebuie cerută permisiunea Armatei pentru a se putea intra pe NOUL Canal Dunăre-Marea Neagră

Astăzi, marți, 7 martie 2023, orele 17.00, bucureștenii cărora le pasă de Delta Dunării și Limba Română sunt așteptați în fața Ambasadei Ucrainei la o manifestație, autorizată, de solidaritate cu Delta și românii din nordul Bucovinei și sudul Basarabiei

Colaj: Gândul și ActiveNews

Informații noi din partea Comisiei Europene, exclusiv pentru ActiveNews: VIZITĂ ”LA NIVEL ÎNALT” PE BÎSTROE LUNI. Situație bizară: Până la ora aceasta, România nu a trimis nici un document oficial pe tema situației grave din Delta Dunării. Ucraina la fel

Comisia Europeană a răspuns unor întrebări solicitate de ActiveNews pe tema canalului Bîstroe înainte de Ministerul Afacerilor Externe de la București, care acționează cu încetinitorul, în ciuda situației devenite destul de fierbinte

VIDEO - Institutul Cultural Român de la Viena, salon de nunți și petreceri private. Centrala MAE știe? O ANCHETĂ CETĂȚEANUL.NET

Scandalos! Din promotor al culturii românești, Institutul Cultural Român din Viena a ajuns salon pentru petreceri private, într-un spațiu securizat al unei instituții subordonate Ministerului Afacerilor Externe. Se întâmplă în mandatul directoarei Andreea Dincă, cea care se lăfăie într-un penthouse de lux, de 200 metri pătrați, închiriat pe banii statului.

Klaus Iohannis într-o postură isterică la Varșovia

Să-i spună cineva lui Iohannis că EXPERȚII MAE, ai COMISIEI DE ANCHETĂ ESPOO și ai MINISTERULUI MEDIULUI s-au pronunțat deja pe tema Canalului Bâstroe: NU E BINE! Ucrainenii NU AU RĂSPUNS dar au declanșat lucrările! DOCUMENTE

Ucrainenii vor să facă la Izmail un port pentru cereale cu cale ferată, un combinat de celuloză și carton și chiar și o centrală. Planurile Ucrainei prevăd că portul va avea o adâncime de peste 8 metri pentru a putea deservi nave de mare tonaj, de peste 12.000 de tone.