Organizația: Rezervația Biosferei Delta Dunării

Instanța și ActiveNews spulberă MAE în scandalul Canalului Bâstroe declanșat exact acum un an. Tribunalul București obligă Ministerul Afacerilor Externe să ne spună cine a semnat pentru Afacerea Bâstroe. Adică CINE A TRĂDAT - DOCUMENT

Românii nici acum nu înțeleg nivelul adânc al trădării naționale în acest caz, pentru că operațiunea din care am ieșit vânduți nu s-a discutat în public pe toate coordonatele ei. Trădătorii României din presă și sistem au încercat să îngroape canalul sub mormane de dezinformări mediatice de joasă speță.

Academia Română, poziție CATEGORICĂ ÎMPOTRIVA Canalului Bâstroe: NU SE POATE ACCEPTA! Decizia Ucrainei de a considera canalul Vâlcov–Ceatal Ismail ”o cale navigabilă interioară a Ucrainei“ nu este conformă cu normele de drept internațional

Partea română consideră că nu se poate accepta solicitarea părții ucrainiene de a include calea navigabilă Bâstroe–Ceatal Izmail în rețeaua de transport trans-european (TEN-T, Trans-European Transport Networks) deoarece .

Nava cargo „Mar Bianco”, cu un pescaj de 7 metri, navigând sub pavilion al Republicii Moldova, a trecut fără jenă prin canalul Bîstroe pe 4 martie 2023. În vremea aceasta autorităților din România li se spune că trebuie să aștepte aprobări din partea Armatei Ucrainei pentru a putea măsura adâncimea canalului. Mai e nevoie?

AVEM DOVADA: NAVĂ DIN MOLDOVA CU PESCAJ DE 7 METRI PE BÎSTROE! Demonstrație la Ambasadă după ce Ucraina și-a bătut joc de România și a invocat că trebuie cerută permisiunea Armatei pentru a se putea intra pe NOUL Canal Dunăre-Marea Neagră

Astăzi, marți, 7 martie 2023, orele 17.00, bucureștenii cărora le pasă de Delta Dunării și Limba Română sunt așteptați în fața Ambasadei Ucrainei la o manifestație, autorizată, de solidaritate cu Delta și românii din nordul Bucovinei și sudul Basarabiei

Klaus Iohannis într-o postură isterică la Varșovia

Să-i spună cineva lui Iohannis că EXPERȚII MAE, ai COMISIEI DE ANCHETĂ ESPOO și ai MINISTERULUI MEDIULUI s-au pronunțat deja pe tema Canalului Bâstroe: NU E BINE! Ucrainenii NU AU RĂSPUNS dar au declanșat lucrările! DOCUMENTE

Ucrainenii vor să facă la Izmail un port pentru cereale cu cale ferată, un combinat de celuloză și carton și chiar și o centrală. Planurile Ucrainei prevăd că portul va avea o adâncime de peste 8 metri pentru a putea deservi nave de mare tonaj, de peste 12.000 de tone.