Organizația: Teatrul Naţional Bucureşti

Profesorul Ilie Bădescu pune diagnosticul în cazul scandalului blasfemiei patronate de Ministerul Culturii: Spectacolul de la Teatrul Național este expresia unei obraznicii demonice

Chestiunea este una de maximă gravitate și alarmă. Atâta vreme cat nu se va înțelege că în cultura omenirii sunt cărți și simboluri intangibile, în care este depozitată o idee la rândul ei imuabilă și absolut intangibilă, inviolabilă, ideea de Dumnezeu, haosul va fi în noi, în grădina noastră, in mințile noastre, în familia noastră, în popoarele noastre
 

VICTOR REBENGIUC - ULTIMUL ROL. DAR CARE A FOST PRIMUL? Un monstru nu chiar atât de sacru. Despre abnegația față de Lenin și Partid a unui propagandist vaccinist mai comunist decât prevede legea bunului simț. DOCUMENTE DE ARHIVĂ

Victor Rebengiuc este cu adevărat un mare actor. Dar cum este ca om? Ne-am propus să-i lansăm și noi „o provocare”, după cea cu vaccinarea oferită de Guvern și îmbrățișată, desigur, cu total dezinteres financiar, de marele actor.

Alianța Părinților solicită demiterea conducerii Teatrului Național după blasfemia cu "Prorocul Ilie": Scrisoare Deschisă către Ministrul Culturii Natalia Intotero

Considerăm acest act ca profund anticultural, jignitor și degradant, îndeosebi prin faptul că o asemenea piesă de teatru lipsită de respect față de simbolurile religioase creștine și blasfemiatoare la adresa răstignirii Mântuitorului nostru Hristos, este programată într-o țară creștină, un adevărat afront adus credinței creștine din România

Cina cea de Taină în viziunea regizorului Botond Nagy, o blasfemie care aduce aminte de spectacolul satanist de la deschiderea Jocurilor Olimpice de la Paris

AUR solicită demisia conducerii Teatrului Național și retragerea urgentă a piesei blasfemiatoare ”Proorocul Ilie”: E inadmisibil ca o instituție culturală, cu atât mai mult una cu prestigiul TNB, să permită profanări grosolane ale simbolurilor religioase

Alianța pentru Unirea Românilor condamnă ferm modul în care conducerea Teatrului Național „I.L. Caragiale” din București înțelege să găzduiască și să promoveze acte „culturale” blasfemiatoare, ofensatoare pentru milioane de români.

Directorul TNB, George Călin, fostul Miss Piggy, explică lumii că ”opera” regizorului Botond Nagy ”Proorocul Ilie” nu e blasfemie ci că românii și Patriarhia nu înțeleg actul artistic rafinat, o pastișă a spectacolului satanist al Olimpiadei de la Paris

 Îl mai țineți minte pe Ciucă la Măruță demonstrându-și analfabetismul funcțional total pentru ca a doua zi consilierii lui să vină să spună că de fapt imbecilul (termenul medical) a vrut să fie spiritual și n-am înțeles noi bine? Așa și marele actor necunoscut Călin George, fostul „Miss Piggy”.

Florin Piersic împlinește 89 de ani. O viață închinată teatrului și filmului românesc. La Mulți Ani!

Florin Piersic s-a născut la 27 ianuarie 1936, la Cluj, din părinți bucovineni (mama - originară din Valea Seacă, tatăl - medic veterinar, originar din Corlata). Și-a petrecut copilăria în Corlata, Pojorâta și Cajvana, apoi în Cernăuți și, ulterior, la Cluj-Napoca, unde a urmat Liceul de băieți nr. 3 (în prezent, Colegiul Național ”Emil Racoviță”).

”Îl rog fierbinte pe Dumnezeu să aibă grijă de România!”. Marele actor Radu Beligan s-a născut la 14 decembrie 1918, ”odată cu România Mare” și de Sf. Mc. Filimon, ocrotitorul artiștilor, și a plecat la Domnul pe 20 iulie 2016, de Sf. Ilie. VIDEO-POVESTE

Radu Beligan s-a născut la 14 decembrie 1918, de  Sf. Mc. Filimon, ocrotitorul artiștilor, odată cu România Mare, după cum îi plăcea să afirme. Inclus în Cartea Recordurilor ca fiind cel mai longeviv actor aflat în activitate pe scena unui teatru, el a plecat la Domnul pe 20 iulie, de Sfântul Ilie.

INVESTIGAȚIE Ciprian Demeter: Rețeta favorurilor financiare ale managerilor de Opere și Filarmonici și Rețele de Putere din cultura românească. Ce se ascunde în spatele Cortinei - Partea I

Prea puțin s-a adus în discuție în spațiul public integritatea, etica și răspunderea managerilor de instituții publice de spectacole sau concerte, mai ales în contextul în care aceștia joacă de multe ori rolul de reformatori și moraliști în domeniul cultural, sunt celebre multe cazuri de abuzuri/nereguli din țară, cum ar fi: Teatrul Național din București.