ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!



Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) a anunțat că agenția care va câștiga licitaţia pentru gestionarea campaniei media în Germania în perioada martie 2014 - mai 2015, va primi de la statul român suma de maximum 3,9 milioane de euro. Pentru reclamele la televiziune sunt alocaţi 1,957 milioane de euro, iar pentru presa scrisă 1,956 milioane de euro, potrivit comunicatului ANT.

Promovarea TV va viza trei posturi TV, dintre care două generaliste şi unul cu profil de turism, iar bugetul pentru presa scrisă se va împărţi între două ziare cu circulaţie importantă, trei publicaţii specializate în turism şi trei reviste generaliste.

Agenţia care va gestiona proiectul trebuie sa aloce cel puţin un reprezentant pentru implementarea şi urmărirea desfăşurării proiectului.

Participanţii la licitaţie trebuie să aibă cel puțin 3 ani de experiență în domeniu și să aibă și un acord scris sau o convenţie scrisă, stabilite între ofertant şi posturile TV, respectiv publicaţia propusă de ofertant, cu privire la respectarea planului media prezentat în oferta tehnică, precum şi a condiţiilor financiare ofertate. Va câştiga oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic, potrivit ANT.

Autoritatea Naţională de Turism are disponibili pentru promovarea turismului românesc în următorii doi ani aproximativ 55 de milioane de euro, fonduri europene.