Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) va organiza o licitaţie pentru a desemna o agenţie care să gestioneze o campanie media în valoare de maxim 3,9 milioane de euro, care se va desfăşura în presa germană în perioada martie 2014 - mai 2015.

Bugetul disponibil pentru campania media este de 3,913 milioane de euro, dintre care pentru reclamele la televiziune sunt alocaţi 1,957 milioane de euro şi pentru presa scrisă 1,956 milioane de euro, potrivit unui anunţ publicat de autoritate.

Alocarea bugetului destinat promovării TV se va face pentru trei posturi TV din Germania, dintre care două generaliste şi unul cu profil de turism.

Pentru presa scrisă, bugetul alocat se va împărţi între două ziare cu circulaţie importantă, trei publicaţii specializate în turism şi trei reviste generaliste.

Autoritatea Naţională de Turism are disponibili pentru promovarea turismului românesc în următorii doi ani aproximativ 55 de milioane de euro, fonduri europene.