ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


După ce Active News a scris despre abuzurile comise de americanii de la UPC în România, unde clienții sunt puși să facă o acţiune pentru a renunţa la un serviciu pe care nu și l-au dorit niciodată, acum și APC România sesizează problema.

Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România a primit în ultimele zile mai multe sesizări din partea consumatorilor, având ca obiect noua campanie a UPC România prin care toți abonații săi la serviciul de televiziune prin cablu au primit automat în cadrul pachetului de servicii o “extraopțiune” Extra Fotbal.

Reprezentații APC Romania explică cum această acțiune constituie o problemă deoarece clienții sunt practic forțați să primească un serviciu pe care nu și l-au dorit și pe care nu l-au cerut înaintea companiei, ei fiind obligați să facă o cerere expresă pentru a elimina un serviciu nesolicitat.

Potrivit lor,UPC Romania a ascuns această extraopțiune sub forma unei modificări a contractului, încercând astfel să evite prevederile O.G. 99/2000 privind comercializarea produselor și a serviciilor pe piață, care interzice prin art. 54 vânzările forțate de produse și servicii.