ATENŢIE ! Sunt vopseluri pentru ouă care conţin chiar şi 10 E-uri
Mare atenţie atunci când alegeţi vopseaua pentru oua. Există o mare diversitate de produse pe piaţă. însă unele dintre ele pot conţine chiar şi zece E-uri.
Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România – A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons a realizat un studiu pe etichetele produselor tip vopsea de ouă ce se regăsesc pe piaţa din România.
În cadrul studiului au fost analizate 20 de produse tip vopsea de ouă, achiziţionate în mod aleatoriu şi anonim de către reprezentaţii Asociaţiei Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România - A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons din supermarket-urile de pe teritoriul ţării, în luna aprilie 2014.
Ca urmare a realizării acestui studiu a reieşit faptul că, în ceea ce priveşte numărul de E-uri, din cele 20 de tipuri de produse analizate:
35 % au în conţinut un număr de 7 E-uri;
20 % au în conţinut un număr de 1 E-uri;
15 % au în conţinut un număr de 2 E-uri;
10 % au în conţinut un număr de 3 E-uri;
10 % au în conţinut un număr de 8 E-uri;
5 % au în conţinut un număr de 10 E-uri;
5 % au în conţinut un număr de 5 E-uri.
Numărul de E-uri conţinute în produsele supuse studiului variază între 1 şi 10 E-uri .
Dintre cele 20 de produse supuse analizei, 7 erau tip vopsea lichidă, restul fiind vopsea sub formă de pudră.
Studiul a mai relevat că aceeaşi cantitate de vopsea - dar marcă diferită (chiar provenind de la acelaşi importator/producător) - poate avea capacitate de vopsire diferită.
Totodată, produsele tip vopsea de ouă au ca distribuitor/producător următoarele companii: S.C. Alex & Comp S.R.L., Dr. Oetker RO SRL, S.C. Polyrom IMPEX S.R.L.
Studiul face parte dintr-un proiect de monitorizare a produselor şi serviciilor comercializate pe piaţa românească, derulat de Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România - A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons în cadrul consorţiului I.C.R.T. - Internaţional Consumer Research & Testing pentru produse şi servicii la standarde europene, pentru că alegerea cetăţeanului consumator să fie făcută în cunoştinţă de cauză.
Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România – A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons a realizat un studiu pe etichetele produselor tip vopsea de ouă ce se regăsesc pe piaţa din România.
În cadrul studiului au fost analizate 20 de produse tip vopsea de ouă, achiziţionate în mod aleatoriu şi anonim de către reprezentaţii Asociaţiei Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România - A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons din supermarket-urile de pe teritoriul ţării, în luna aprilie 2014.
Ca urmare a realizării acestui studiu a reieşit faptul că, în ceea ce priveşte numărul de E-uri, din cele 20 de tipuri de produse analizate:
35 % au în conţinut un număr de 7 E-uri;
20 % au în conţinut un număr de 1 E-uri;
15 % au în conţinut un număr de 2 E-uri;
10 % au în conţinut un număr de 3 E-uri;
10 % au în conţinut un număr de 8 E-uri;
5 % au în conţinut un număr de 10 E-uri;
5 % au în conţinut un număr de 5 E-uri.
Numărul de E-uri conţinute în produsele supuse studiului variază între 1 şi 10 E-uri .
Dintre cele 20 de produse supuse analizei, 7 erau tip vopsea lichidă, restul fiind vopsea sub formă de pudră.
Studiul a mai relevat că aceeaşi cantitate de vopsea - dar marcă diferită (chiar provenind de la acelaşi importator/producător) - poate avea capacitate de vopsire diferită.
Totodată, produsele tip vopsea de ouă au ca distribuitor/producător următoarele companii: S.C. Alex & Comp S.R.L., Dr. Oetker RO SRL, S.C. Polyrom IMPEX S.R.L.
Studiul face parte dintr-un proiect de monitorizare a produselor şi serviciilor comercializate pe piaţa românească, derulat de Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România - A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons în cadrul consorţiului I.C.R.T. - Internaţional Consumer Research & Testing pentru produse şi servicii la standarde europene, pentru că alegerea cetăţeanului consumator să fie făcută în cunoştinţă de cauză.
Pe același subiect

Virgiliu Gheorghe a produs un STUDIU asupra Covid-19. „Trecem printr-un război, iar acesta trebuie dus după legile războiului. Să ne cunoaștem dușmanul și să-l stârpim. Confruntarea să ne găsească pregătiți!” INTERVIU și STUDIU IMUNOMEDICA AICI

În atenția Patriarhiei Române și a tuturor preoților, monahilor și credincioșilor din România: FALSURILE DIN BROȘURA GUVERNULUI PRO-VACCINARE, demontate de societatea civilă creștină. STUDIUL SPECIALIȘTILOR PRO VITA - Medici pentru Consimțământul Informat

Se ridică marii duhovnici de la Sfântul Munte Athos: VACCINUL "ANTI-COVID" ESTE O ÎNȘELĂCIUNE. Arhimandritul Partenie, Starețul Sf. Mănăstiri a Sfântului Pavel: Nu mă vaccinez și nu dau binecuvântare nimănui pentru vaccinare

Interzis de YouTube publicat de ActiveNews. PLANETA ÎNCHISĂ - PLANET LOCKDOWN - TRADUS ÎN ROMÂNĂ. Documentar Video

Monahul Filotheu de la Petru Vodă: Vaccinul „anti-Covid” poate aduce: 1 - Cancer, 2 - Infertilitate și 3 - Moarte. Părintele Justin Pârvu a fost categoric: Nu primiți acest vaccin!

TRUMP în fața marii confruntări. Dușmanul chinez este „în interiorul porților”. Ministrul Securității Naționale a SUA și-a dat demisia peste noapte. China se pregătește de război. Washington în Stare de Asediu. TRUMP VORBEȘTE AZI ÎN DIRECT
Recomandările noastre

Mareșalul Românismului Radu Theodoru a împlinit 97 de ani. La Mulți și Binecuvântați Ani! Crezul lui despre Românul Absolut: „Eminescu este Biblia Românismului!”. INTERVIU: „Românii se vor ridica!”

TEORIA ELITELOR ȘI TEORIA PĂTURII SUPERPUSE. Teoria paretiană și teoria eminesciană despre calitățile și defectele păturii guvernante
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)