ATENŢIE ! Sunt vopseluri pentru ouă care conţin chiar şi 10 E-uri

Mare atenţie atunci când alegeţi vopseaua pentru oua. Există o mare diversitate de produse pe piaţă. însă unele dintre ele pot conţine chiar şi zece E-uri.
Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România – A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons a realizat un studiu pe etichetele produselor tip vopsea de ouă ce se regăsesc pe piaţa din România.
În cadrul studiului au fost analizate 20 de produse tip vopsea de ouă, achiziţionate în mod aleatoriu şi anonim de către reprezentaţii Asociaţiei Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România - A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons din supermarket-urile de pe teritoriul ţării, în luna aprilie 2014.
Ca urmare a realizării acestui studiu a reieşit faptul că, în ceea ce priveşte numărul de E-uri, din cele 20 de tipuri de produse analizate:
35 % au în conţinut un număr de 7 E-uri;
20 % au în conţinut un număr de 1 E-uri;
15 % au în conţinut un număr de 2 E-uri;
10 % au în conţinut un număr de 3 E-uri;
10 % au în conţinut un număr de 8 E-uri;
5 % au în conţinut un număr de 10 E-uri;
5 % au în conţinut un număr de 5 E-uri.
Numărul de E-uri conţinute în produsele supuse studiului variază între 1 şi 10 E-uri .
Dintre cele 20 de produse supuse analizei, 7 erau tip vopsea lichidă, restul fiind vopsea sub formă de pudră.
Studiul a mai relevat că aceeaşi cantitate de vopsea - dar marcă diferită (chiar provenind de la acelaşi importator/producător) - poate avea capacitate de vopsire diferită.
Totodată, produsele tip vopsea de ouă au ca distribuitor/producător următoarele companii: S.C. Alex & Comp S.R.L., Dr. Oetker RO SRL, S.C. Polyrom IMPEX S.R.L.
Studiul face parte dintr-un proiect de monitorizare a produselor şi serviciilor comercializate pe piaţa românească, derulat de Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România - A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons în cadrul consorţiului I.C.R.T. - Internaţional Consumer Research & Testing pentru produse şi servicii la standarde europene, pentru că alegerea cetăţeanului consumator să fie făcută în cunoştinţă de cauză.
Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România – A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons a realizat un studiu pe etichetele produselor tip vopsea de ouă ce se regăsesc pe piaţa din România.
În cadrul studiului au fost analizate 20 de produse tip vopsea de ouă, achiziţionate în mod aleatoriu şi anonim de către reprezentaţii Asociaţiei Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România - A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons din supermarket-urile de pe teritoriul ţării, în luna aprilie 2014.
Ca urmare a realizării acestui studiu a reieşit faptul că, în ceea ce priveşte numărul de E-uri, din cele 20 de tipuri de produse analizate:
35 % au în conţinut un număr de 7 E-uri;
20 % au în conţinut un număr de 1 E-uri;
15 % au în conţinut un număr de 2 E-uri;
10 % au în conţinut un număr de 3 E-uri;
10 % au în conţinut un număr de 8 E-uri;
5 % au în conţinut un număr de 10 E-uri;
5 % au în conţinut un număr de 5 E-uri.
Numărul de E-uri conţinute în produsele supuse studiului variază între 1 şi 10 E-uri .
Dintre cele 20 de produse supuse analizei, 7 erau tip vopsea lichidă, restul fiind vopsea sub formă de pudră.
Studiul a mai relevat că aceeaşi cantitate de vopsea - dar marcă diferită (chiar provenind de la acelaşi importator/producător) - poate avea capacitate de vopsire diferită.
Totodată, produsele tip vopsea de ouă au ca distribuitor/producător următoarele companii: S.C. Alex & Comp S.R.L., Dr. Oetker RO SRL, S.C. Polyrom IMPEX S.R.L.
Studiul face parte dintr-un proiect de monitorizare a produselor şi serviciilor comercializate pe piaţa românească, derulat de Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România - A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons în cadrul consorţiului I.C.R.T. - Internaţional Consumer Research & Testing pentru produse şi servicii la standarde europene, pentru că alegerea cetăţeanului consumator să fie făcută în cunoştinţă de cauză.
Pe același subiect

EXCLUSIV: LISTA CU BANII ÎNCASAȚI DE FIRMELE PRESEI MITUITE DE GUVERN PENTRU A RĂSPÂNDI TEROAREA COVID ÎN ROMÂNIA

Tucker Carlson: COVID-ul a fost doar ÎNCEPUTUL. Dictatura Globală se va instaura în acest Weekend

FRESCA RĂZBOIULUI DIN UCRAINA: Opera Marii Resetări. Evreii și chinezii, între fețele văzute și cele nevăzute ale conflictului. Nicholas Dima, fost profesor pentru US ARMY: România trebuie să se pregătească de negocierea frontierelor cu Ucraina. EXCLUSIV

PLANUL MERGE ÎNAINTE. Claudia Marcu: Ordin de la Comisia Europeană: Toată populația trebuie vaccinată! DOCUMENT

A început Etapa a III-a: Variola Maimuței încununează Marea Resetare și nașterea Omului Nou

Jurnalistul medical care a recomandat acum șase luni Resveratrol, în loc de vaccinul lui Bill Gates pentru pandemia de variolă „prezisă” de miliardar, a murit acum trei luni. Belgia, prima țară care introduce carantina obligatorie pentru variola maimuței
Recomandările noastre

Vaccin, Război, Moarte - Rețeta Marii Resetări. Unde sunt fotografiile cu mortala monkeypox? Variola maimuței sau reacții adverse la vaccinul Covid? Cititorii ActiveNews sunt mai inteligenți decât „marii resetori”

COVID-19 și Variola Maimuțelor - Aceeași Mână, același Scenariu?

„Tratatul pentru pandemie” deschide calea către instaurarea, prin OMS, a globalismului tehnocratic. Directorul nealeas al OMS va avea în mâini puterea de a declara DICTATURA SANITARĂ GLOBALĂ, cu o forță de acțiune proprie propusă de Bill Gates

ActiveNews vă cheamă să fim cu toții ALĂTURI DE IRENE, fiica cea mică a îndrăgitului protopsalt Mihail Bucă!
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)