ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Începând de vineri, accesul la metrou nu mai poate fi plătit cu telefonul mobil, valoarea călătoriilor neutilizate până la această dată urmând a fi restituită la următoarea factură emisă de operatorul de telefonie mobilă, după cum informează Metrorex, scrie mediafax.ro.

"Având în vedere anunţurile anterioare privind suspendarea acestui serviciu, facem cunoscut faptul că valoarea călătoriilor neutilizate până la această dată va fi restituită şi evidenţiată pe următoarea factură emisă de operatorul de telefonie mobilă, iar pentru utilizatorii pre-pay aceasta sumă va fi creditată în contul cartelei pre-pay deţinută", arată compania.

Metrorex şi Telcor au avut o convenţie de colaborare privind un experiment tehnic pentru accesul în metrou, utilizand tehnologia data over voice, care însă a expirat la 30 iunie 2014, iar pe 2 iulie Metrorex a sistat plata biletelor prin SMS, anunțând că persoanele care au achiziţionat SMS-uri pentru accesul în metrou pot să le folosească până la jumătatea lunii august.

Din aprilie 2013, călătoria cu metroul putea fi plătită şi prin transmiterea unui SMS la numărul 1.700, din reţelele Orange şi Vodafone, putând fi achitate astfel una, două sau zece călătorii la preţul de 0,50 de euro, 0,90 de euro şi, respectiv, 3,25 euro, iar accesul în staţie se făcea prin apelarea gratuită a numărului 1700 şi apropierea receptorului telefonului de validatoarele special instalate în staţiile de metrou, în zona de acces peron. Telefonul emitea un semnal sonor care este interpretat de validator, stabilind în timp real dacă în contul clientului există călătorii valide şi permiţând accesul către peron.