ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!



Aproape 85% dintre persoanele intervievate din mediul urban au spus că îşi vor petrece zilele libere de Paşte cu membrii familiei, în localitatea de domiciliu, la rude, prieteni sau ieşind la iarbă verde, potrivit unui studiu al MEDNET Marketing Research Center. Comparativ cu anul 2013, bugetul mediu alocat sărbătoririi Paştelui nu a crescut semnificativ din punct de vedere statistic, suma medie situându-se în jurul valorii de 359 de lei în 2014, faţă de 358 de lei anul trecut.

Aproape 30% dintre români vor primi diverse recompense din partea angajatorilor: 15,2% vor primi primă în bani, 11,2% tichete cadou şi 4,9% produse cadou, în timp ce 70% dintre persoanele intervievate au declarat că intenţionează să cumpere cadouri celor dragi.

Tradiţia vopsirii ouălor în casă este respectată de 64,8% dintre orăşenii intervievaţi, iar 17,2% dintre respondenţi au afirmat că le vor cumpăra.

De asemenea, 49% dintre respondenţi intenţionează să cumpere carne de miel sau ied pentru a sărbători Învierea Domnului. Numărul consumatorilor de carne de miel sau ied creşte dacă sunt luaţi în calcul şi cei 7,1% care primesc acest tip de carne de la familie sau prieteni, dar şi cei 2% care cresc iezi sau miei în propria gospodărie.

5,3% dintre cei chestionați au spus că nu îşi permit din punct de vedere financiar să cumpere carne de oaie.

Studiul a fost realizat online, pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional - urban, în perioada 4-8 aprilie. Autorii studiului au intervievat 663 de persoane, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 55 de ani. Marja de eroare a studiului este de +/- 3,81%.