ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Cumpărătorii "disperați" după reduceri au primit o veste ne-așteptată din partea unora din cele mai mari magazine din România.

Astfel, eMag și Flanco au anunțat că vor ține "Black Friday" pe 22 noiembrie, cu o săptămână mai devreme decât ar fi programată, dacă s-ar ține cont de tradiția americană.

Anunțul a fost făcut într-o conferință de presă de către Iulian Stanciu, directorul general al eMag şi proprietarul Flanco.

"Oamenii nu vor Black Friday într-o zi anume, ci vor Black Friday", a declarat Stanciu. El a adăugat că se aşteaptă ca şi ceilalţi jucători de pe piaţă să schimbe data evenimentului de shopping.

Stanciu estimează pentru Black Friday 2013 vânzări de 98 de milioane de lei (22 mil. euro), prin 200.000 de comenzi, şi 4 milioane de vizite pe site. Estimările sunt pentru prima zi de Black Friday. Pe de altă parte, Flanco estimează vânzări de 85 de milioane de lei (19 mil. euro) în week-end-ul de Black Friday, şi 180.000 de tranzacţii.

Per total vânzările de Black Friday din România vor ajunge la 100 de milioane de euro, a adăugat Iulian Stanciu.