ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!



Din SUA şi până în România, valul de reduceri la tot soiul de produse şi servicii solicită la maximum priceperea oamenilor de marketing, dar şi nervii şi răbdarea potenţialilor clienţi.

Iată însă un aspect mai puţin comentat al acestei sărbători a consumismului “de înghesuială”: egoismul cumpărătorilor.

“Am putea spune că Black Friday este un eveniment egoist. Ca şi comportament de consum, cu această ocazie clienţii îşi achiziţionează produse pentru ei, nu pentru a le face cadou. Black Friday deschide însă apetitul pentru cumpărăturile de sfârşit de an”, a declarat azi Mihai Pătraşcu (foto), CEO evoMAG.ro.

Retailerul online se alătură eMag.ro, f64 şi Domo în ceea ce priveşte Black Friday “mai devreme”, respectiv 22-24 noiembrie.

Potrivit unui sondaj realizat de evoMAG, 16% dintre respondenţi au menţionat că urmăresc de Black Friday să cumpere un telefon mobil, 12,5% vor electrocasnice mici, 10,5% vor laptop-uri, 10,4% doresc tablete, iar 8,8% urmăresc să achiziţioneze televizoare.